دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 6:54 بعد از ظهر

اقامت پرتغال با 400 میلیون

کشور پرتغال با داشتن آب و هوای مطلوب، شرایط عالی و بودن در اتحادیه اروپا از گزینه های ایده آل برای مهاجرت است. اما آیا اقامت پرتغال با ۴۰۰ میلیون امکان پذیر است؟ در حقیقت نحوه مهاجرت شخص متقاضی می تواند مشخص نماید که آیا با ۴۰۰ میلیون می توان ویزای آن را کسب کرد یا خیر.

مهاجرت به کشورهای اروپایی با سرمایه 400 میلیون امکان پذیر است؟

اگر بخواهیم با یقین بگوییم مهاجرت به کشورهای اروپایی از جمله اقامت پرتغال با هر راهی با۴۰۰ میلیون، امکان پذیر است غیر ممکن است؛ چرا که مخارج مهاجرت به پارامتر های زیادی از جمله انتخاب روش اقامت در کشور مقصد بستگی دارد. همچنین هزینه و مخارج سفر ممکن است بر اثر تغییر قوانین این کشور تغییر یابد. برای نمونه اگر شخصی بخواهد به کشور پرتغال مهاجرت کند، هزینه انتخاب روش دریافت ویزا از طریق خرید ملک یا سرمایه گذاری در آن کشور متفاوت است. در حالت کلی تنها روش انتخاب گرفتن ویزا هزینه بردار نیست بلکه مراحل زیر نیز قیمت نهایی اقامت را تغییر خواهد داد:

  • مخارج دریافت ویزای موقت اولیه
  • مخارج مسکن و اقامت در کشور پرتغال
  • مخارج مربوط به مصارف همه اعضای خانواده
  • هزینه تغییر اقامت از نوع موقت به نوع دائمی
  • مخارج مرتبط درباره تمکن مال و سرمایه گذاری

اقامت پرتغال با روش سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون

اقامت پرتغال با روش سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون

دریافت ویزای طلایی یا اقامت در پرتغال با روش سرمایه گذاری یکی از روش های بسیار آسان و بی خطر است. این روش علاوه بر دریافت ویزای این کشور می تواند بازدهی نیز برای او به همراه داشته باشد. در وهله اول اقامت موقت با دو سال آغاز شده و سپس اقامت به سه سال تغییر می یابد‌. بعد از دریافت اقامت پرتغال شخص سرمایه گذار، خود می تواند برای افراد درجه اول از زیر ۱۸ سال تا بیش از ۶۶ سال درخواست اقامت دهد. شخص سرمایه گذار بعد از طی کردن اقامت ۵ ساله موقت خود می تواند درخواست اقامت دائم دهد.

جالب است بدانید فرد سرمایه گذار در دو سال اول سرمایه گذاری باید حداقل ۱۴ روز در این کشور سکونت داشته باشد. همچنین در سه سال بعد باید حداقل ۲۱ روز در پرتغال سکونت داشته باشد. برای اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری مسیر های متنوعی وجود دارند که می توان به شیوه های زیر عمل کرد. قابل توجه است به دلیل تغییر و نوسانات نرخ ارز به جای مبلغ ۴۰۰ میلیون از نرخ ارز یورو، واحد پول کشور پرتغال استفاده خواهد شد.

اقامت پرتغال با داشتن ۴۰۰ میلیون

  • داشتن وجهی از ۲۸۰ هزار تا ۵۰۰ هزار یورو امکان خرید یک ملک وجود دارد.
  • با وجهی برابر با ۱ میلیون یورو امکان خرید سهام در این کشور فراهم است.
  • با داشتن حداقل ۳۵۰ هزار یورو می توان در یک صندوق سرمایه گذاری کرد.
  • در حد توان مهاجر می توان یک شرکت در پرتغال به ثبت رساند.
  • در حد توان بتوان ۱۰ شغل به صورت دو شیفت در این کشور راه اندازی کرد.
  • با داشتن ۳۵۰ هزار یورو می توان در یک شرکت از این کشور سرمایه گذاری کرد یا سهام ان را خریداری کرد.
  • با داشتن وجهی برابر با ۲۵۰ هزار یورو امکان اجرای یک طرح هنری یا فرهنگی در این کشور وجود دارد.
  • با داشتن وجهی برابر با ۳۵۰ هزار یورو امکان اجرای یک طرح پژوهشی یا تحقیقاتی وجود دارد.

قابل توجه است در اقامت پرتغال شخص سرمایه گذار باید منابع مالی او در این کشور نباشد؛ همچنین دارای سوء پیشینه نباشد. در آغاز سال ششم از اقامت می تواند اقامت دائم را درخواست دهد و در جهت یادگیری زبان، پاسپورت و تابعیت این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. با طی شدن ۵ سال امکان فروش سرمایه گذاری شخص مهاجر وجود دارد.

اقامت پرتغال با داشتن ۴۰۰ میلیون

اقامت پرتغال با داشتن ۴۰۰ میلیون

اگر شما بتوانید با سرمایه خود یک شرکت را به ثبت برسانید در واقع اولین قدم برای اقامت پرتغال را طی کرده اید. این طرح هم یکی از طرح های ویزای طلایی این کشور محسوب می شود. شخص می تواند بعد از گذشت ۵ سال از تاریخ ثبت شرکت خود درخواست اقامت دائم و پاسپورت این کشور را بنماید. قابل توجه است شرکت ثبت شده باید ۱۰ نفر از افراد مقیم کشور پرتغال را جذب کرده باشد؛ اما اگر شرکت در مناطق کم جمعیت این کشور ثبت شده باشد استخدام ۸ نفر کافی است. همچنین نحوه فعالیت آن به صورت تمام وقت باشد. شرکت ثبت شده با ید در مالکیت کامل متقاضی فرد مهاجر باشد.

سوالات متداول

  1. ایده آل ترین راه کار اقامت پرتغال کدام است؟

در صورت داشتن سرمایه یکی از روش های بی ریسک و بی خطر سرمایه گذاری در این کشور است که می توان از طریق خرید ملک اولین قدم برای مهاجرت را برداشت.

  1. آیا با سرمایه گذاری در ملک امکان دریافت ویزا وجود دارد؟

در جواب باید گفت بله؛ اگر وجهی برابر با ۵۰۰ هزار یورو در اختیار دارید شما به آسانی می توانید اقامت این کشور را کسب کنید.

اقامت پرتغال با داشتن ۴۰۰ میلیون

  1. آیا با داشتن وجهی برابر با ۴۰۰ میلیون می توان در فرانچایز سرمایه گذاری کرد و اقامت پرتغال را کسب نمود؟

خیر. در حقیقت قبل از سرمایه گذاری در فرانچایز نیاز به اجرای روش های دیگر اقامت این کشور است.

  1. آیا با سرمایه گذاری، پاسپور این کشور قابل دریافت است؟

شخص می تواند با سرمایه گذاری پاسپورت دریافت کند. اما تاریخ سرمایه گذاری تا زمان دریافت پاسپورت زمانی برابر با ۵ سال است. به بیان ساده تر باید ۵ سال از تاریخ سرمایه گذاری در این کشور گذشته باشد تا بتوان درخواست پاسپورت داد.

مجله سیب تمام تلاش خود را کرده تا بتواند در این راه به شما کمک کند.

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *