پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 11:55 بعد از ظهر

مش صدفی روی موی مشکی

مش صدفی، یکی از محبوب ترین رنگ های مش برای بانوان محسوب می شود که روی موی مشکی فوق‌العاده است. رنگ مش صدفی دارای ظاهر بسیار شیکی است و به دلیل اینکه یک تضاد رنگ خاصی را روی موهای مشکی ایجاد می کند، می تواند جایگزین رنگ های دیگر شود. با این حال انتخاب بهترین راهکار برای داشتن مش صدفی روی موی مشکی، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد این ترکیب رنگ صحبت کنیم.

چطوری مش صدفی روی موی مشکی در بیاریم؟

مش صدفی یکی از انواع مش های خاص است که با رنگ روشن خودش، می تواند تضاد بسیار زیبایی را روی موها ایجاد کند. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به صورت طبیعی دارای موهای مشکی هستند، اقدام به مش کردن موهای خودشان با رنگ صدفی می کنند. اما واقعیت این است که برای اجرای مش رنگ روشن روی موهای تیره، باید یک سری تکنیک هایی انجام شوند. چرا که به راحتی نمی توان روی موهای تیره، رنگ روشن را اجرا کرد. برای اینکه روی موهای تیره خود مش صدفی داشته باشید، دو راهکار پیش روی شما هستند.

مش صدفی با موی دکلره

ساده ترین و کم دردسرترین راهکار برای داشتن مش صدفی روی موی مشکی، استفاده از دکلره است. دکلره می تواند باعث کاهش تیرگی رنگ موهای شما شود. برای اینکه مش زیبایی را روی موهای خودتان اجرا کنید، باید پایه موهای خود را به 8 برسانید.

چطوری مش صدفی روی موی مشکی در بیاریم؟
البته به این موضوع توجه داشته باشید که روشن کردن مو با دکلره، می تواند عوارض زیادی را برای موهای شما به همراه داشته باشد. بنابراین، اولا تلاش کنید که که از آرایشگرهای باتجربه برای دکلره کردن موهای خودتان کمک بگیرید. دوما اینکه با روش های مناسب از سوختگی و تخریب شدن موهای خودتان در اثر دکلره جلوگیری کنید.

رنگ کردن موها با رنگ موی روشن

در صورتی که از دکلره کردن خاطره خوبی ندارید و به دنبال یک روش دیگر برای اجرای مش صدفی روی موی مشکی هستید، می توانید از تکنیک روشن کردن موها با رنگ مو استفاده کنید. برای روشن کردن موهای خودتان با رنگ موی روشن، لازم است که رنگ موی شماره E20 را با دکلره شماره 2 مخلوط کنید و روی موهای خودتان بزنید.
برخی از افراد به دلیل داشتن موهای تیره، نتیجه خوبی از این روش نمی بینند. به همین خاطر، نیاز است که چندین بار از این راهکار برای روشن کردن رنگ موهای خودشان استفاده کنند. پس از اینکه رنگ پایه مو روشن تر شد، می توان از مش صدفی استفاده کرد.

مراحل مش صدفی روی موی مشکی

مراحل مش صدفی روی موی مشکی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مراحل مش صدفی روی موی مشکی صحبت کنیم، باید بگوییم که بهتر است این کار را به افراد متخصص بسپارید. چرا که رنگ موی مشکی به راحتی رنگ نمی گیرد و مش زدن نیز کار آسانی نخواهد بود. به هر حال، مراحل اجرای مش صدفی روی موی مشکی عبارتند از:
1. مرحله اول:
در مرحله اول لازم است که برای رنگ کردن موهای خودتان، یک کلاه مش بپوشید. بخش هایی از موهای خود را که نیاز به مش دارند را از کلاه خارج کنید. در صورتی که موهای بسیار بلندی دارید، بهتر است که به جای استفاده از کلاه مش از فویل های مخصوص مش استفاده کنید که عملکرد بهتری نیز خواهند داشت.
2. مرحله دوم:
حالا لازم است که با کمک یکی از دو راهکار ذکر شده در این مقاله، پایه موهای خود را روشن کنید. برای این کار، کافیست که موهای خارج شده از کلاه مش را با کمک دکلره یا رنگ موی روشن، روشن کنید. در صورت نیاز می توان چندین بار از رنگ موی روشن استفاده کرد تا پایه دکلره مو به شماره 8 برسد.

مراحل مش صدفی روی موی مشکی

3. مرحله سوم:
پس از اینکه رنگ موهای مشکی روشن شد، لازم است که رنگ موی صدفی دلخواه به بخش های مورد نظر مالیده شود. سپس، به اندازه 5 الی 10 دقیقه صبر کنید تا موها رنگ بگیرند. پس از رنگ گرفتن موها، می توان موها را با نرم کننده شستشو داد و آن ها را خشک کرد.

جمع بندی

در این مقاله سیب سعی کردیم در مورد رنگ موی مش صدفی روی موهای مشکی صحبت کنیم. طبق توضیحات این مقاله می توانید با این تکنیک، یک رنگ موی جذاب و خاصی داشته باشید که قطعا چشم هر بیننده ای را خیره می کند. فقط در صورت سوال و بروز مشکل، بهتر است که با آرایشگرهای متخصص در زمینه رنگ مو و مش صحبت کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳