شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 3:55 بعد از ظهر

خرید بهترین کاشی استخری از ایران سرام

در بازار امروز کاشی های مختلفی تولید و روانه بازار شده اند که برخی از آن ها برای مصارف مختلف مناسب تر هستند. برای مثال اگر بخواهید از کاشی برای استخر استفاده کنید، باید بهترین کاشی استخری را انتخاب کنید تا طول عمر بالاتری داشته و به راحتی کیفیت آن پایین نیاید. در هنگام خرید انواع مختلف کاشی استخری ممکن است افراد دچار شک و تردید شوند و ندانند بهترین گزینه برای خرید کدام است، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بهترین کاشی استخری کدام است و برندهای مختلفی را در زمینه تولید بهترین کاشی برای استخر معرفی کنیم.

گروه ایران سرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌های فروش کاشی و سرامیک در ایران شناخته می‌شود. این سایت با بیش از سه دهه تجربه در عرصه فروش محصولات ساختمانی، به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای مشتریان در ایران و حتی خارج از کشور فعالیت می کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید بهترین کاشی استخری از ایران سرام

کدام کاشی ها برای استخر مناسبند؟

کاشی ها با توجه به دارا بودن انواع متنوع مشتریان مختلفی را در بازار به خود اختصاص می‌دهند و برخی از آن ها ممکن است مشتریان بیشتر داشته باشند برای مثال در ادامه به سه مورد از مناسب ترین کاشی ها برای استخر اشاره می کنیم:

  • کاشی شیشه ای: کاشی شیشه ای یکی از انواع محصولاتی است که در استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل دارا بودن شکل ظاهری زیبا و جذاب مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است. یکی از مشکلاتی که در این نوع کاشی ها با آن مواجه هستیم این است که در برخی از موارد افراد کمی برای نصب این کاشی ها پیدا می شوند و نصب این کاشی ها بسیار سخت است، البته باید توجه داشت با توجه به زیبایی این محصول نصب آن ارزش خود را دارد.
  • کاشی پرسلانی: این نوع کاشی ها به دلیل دارا بودن تراکم بسیار بالا در بازار امروز شناخته شده هستند. تراکم بالای این کاشی باعث می‌شود جذب آب در آن به صفر برسد و به همین دلیل محصول مورد نظر برای مدت زمان طولانی تر می تواند دوام و عمر داشته باشد. تنوع بسیار بالای این محصول به مشتریان این امکان را می‌دهد که بتوانند به راحتی نوع کاشی مورد نظر خود را انتخاب کنند و دست آن ها را برای انتخاب رنگ و طرح های مختلف باز می گذارد.
  • کاشی موزاییکی: این نوع به دلیل دارا بودن میزان جذب آب صفر، به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در استخر شناخته می شود. رنگ های مختلف این محصول معمولاً در کنار یکدیگر به کار برده می شوند برای مثال برای استخر ممکن است با توجه به سلیقه مشتری از رنگ های سفید و آبی در کنار یکدیگر و به صورت یکی در میان استفاده شود.

کدام کاشی ها برای استخر مناسبند؟

بهترین برندهای کاشی استخری در فروشگاه ایران سرام

با توجه به اینکه امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید کاشی استخری فعالیت می‌کنند دقت به برند محصول می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای مثال دو برند زیر بهترین برند هایی هستند که می توانید کاشی استخری خود را از آن ها تهیه کنید:

  1. برند البرز: کارخانه تولیدی البرز از سال 1352 فعالیت خود را آغاز نمود انواع متفاوتی از کاشی های استخری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد. امروزه در این کارخانه تولیدی انواع مختلف کاشی های شیشه ای، کاشی لعابدار مات و براق و کاشی های بدون لعاب برای استخر تولید می شود. کاشی های تولید شده توسط این شرکت تولیدی علاوه بر اینکه از نظر رنگ با یکدیگر تفاوت دارند از نظر شکل ظاهری نیز بسیار متفاوت هستند، برای مثال این شرکت تولیدی محصولات را در انواع مربعی، مستطیلی، شش ضلعی و غیره به بازار عرضه می کند.
  2. برند گلدیس: برند گلدیس یکی دیگر از برندهایی است که در زمینه تولید انواع مختلف سرامیک استخری فعالیت دارد و همواره با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن کیفیت محصولات خود را بالاتر می برد. کاشی های تولید شده در برند گلدیس دارای سایز های متفاوتی هستند که مشتریان می‌توانند بنا بر نیاز و سلیقه خود سایزهای متفاوت این محصول را خریداری نمایند. کاشی گلدیس در بسته بندی های کاملاً مقاوم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و به همین دلیل می‌توان گفت این محصول در هنگام ارسال به نقاط مختلف به صورت کامل کیفیت خود را حفظ می کند. یکی از مهمترین مشکلاتی که در برند گلدیس با آن روبرو هستیم، این است که این محصول برای مکان هایی با دمای بالا مناسب نیست و بهتر است در مکان‌های سردسیر استفاده شود.

در پایان باید گفت که ، انتخاب بهترین کاشی و سرامیک مناسب برای استفاده در استخرها امری ضروری است. شما می توانید با مراجعه به سایت ایران سرام  و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشی‌های مقاوم در برابر آب و با طول عمر بالا و استعلام قیمت آنها، با خیال راحت خرید کنید.

مطلب پیشنهادی

لیست مداحان بهشت زهرا

لیست مداحان بهشت زهرا

مرگ یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات زندگی هر انسانی است. در این شرایط، برگزاری مراسم ترحیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *