شنبه , 6 مرداد 1403 - 6:03 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره

رنگ موی کنفی یکی از رنگ های نسبتا گرم است که استفاده از آن روی موها می تواند تغییرات محسوسی روی شکل ظاهری فرد ایجاد کند و تا حدودی رنگ پوست را بازتر می کند. رنگ موی کنفی هم می تواند به صورت ترکیبی با سایر رنگ ها مورد استفاده قرار گیرد و هم می توان این رنگ را به تنهایی روی موها استفاده کرد و از زیبایی موها لذت برد. در این مقاله قصد داریم به فرمول های رنگ موی کنفی بدون دکلره بپردازیم و شما را بیشتر با ترکیب های متفاوت این رنگ آشنا کنیم.

فرمول ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره

۱. فرمول رنگ موی کنفی شکلاتی
برای به دست آوردن رنگ کنفی شکلاتی در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه ۸ برسانید. برای این منظور باید رنگ سه صفر را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط نموده و آن را برای مدت زمان ۱ ساعت روی موهای خود قرار دهید تا رنگ موها باز شود. بعد از باز شدن رنگ موها هفت شکلاتی، هفت کاپوچینو، سه سانت واریاسون بنفش پایه شش و اکسیدان شش درصد را با هم مخلوط کنید و این کار را به صورتی انجام دهید که رنگ به غلظت مناسب برسد.
این رنگ را روی موها قرار داده و بعد از نیم ساعت به صورت کامل آن را بشویید.
فرمول ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره
۲. رنگ موی کنفی دودی
این رنگ یکی از رنگ های روشن و جذاب است که زیبایی خاصی دارد. برای به دست آوردن این رنگ در ابتدا با استفاده از رنگ سه صفر موها را به پایه ۸ برسانید. بعد از رساندن موها به رنگ پایه بهتر است دو روز صبر کنید تا موها قوام خود را به دست بیاورند و دچار آسیب نشوند. برای به دست آوردن رنگ مورد نظر باید رنگ موی شکلاتی و کنفی شماره ۷، رنگ موی شماره ۷ کاپوچینو، رنگ موی دودی پایه ۸، رنگ موی بنفش پایه ۶ و اکسیدان شش درصد را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس رنگ را از قسمت ریشه ها روی مو بزنید و سپس آن را در تمامی قسمت ها گسترش دهید.
بعد از گذشت ۳۵ تا ۴۰ دقیقه موهای خود را با استفاده از آب ولرم و نرم کننده بشویید.
فرمول ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره
۳. رنگ موی کنفی بژ
این رنگ یکی از روشن ترین رنگ موهای موجود است که زیبایی خاصی دارد. برای زدن این رنگ روی موها در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه ۱۰ برسانید و آن را به روشن ترین رنگ ممکن در بیاورید. برای ترکیب کردن رنگ ها باید رنگ کنفی ۹، رنگ بژ ۹، رنگ دودی ۹، رنگ ۰۰۰ و ۱ سانتیمتر واریاسیون بنفش را با هم مخلوط کنید و ترکیب را به غلظت مناسب برسانید. از قسمت ریشه موها کار را شروع کنید و رنگ را روی قسمت های مختلف موها پخش کنید. در نهایت بعد از گذشت ۴۵ دقیقه موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
فرمول انواع رنگ موی کنفی

فرمول انواع رنگ موی کنفی

در برخی از موارد ممکن است دوست نداشته باشید از رنگ موی کنفی به صورت ترکیبی استفاده کنید و تنها دوست داشته باشید رنگ موی کنفی ساده را روی موهای خود پیاده کنید. از طرفی مخلوط کردن چند رنگ برای رنگ کردن موها برای افرادی که در این زمینه تخصص زیادی ندارند، دشوار است. برای بدست آورن رنگ مو کنفی روی موها در ابتدا باید توجه داشته باشید که اگر نمی خواهید از دکلره روی موها استفاده کنید، موهای شما باید قهوه ای رنگ باشد و مشکی نباشد.
برای ترکیب کردن رنگ ها رنگ کنفی هایلایت، رنگ زیتونی پلاتینه، دودی پایه ۱۰، دو سانت واریاسیون سبز – نقره ای – آبی و اکسیدان نه درصد را با هم مخلوط کنید و این ترکیب را هم بزنید تا به غلظت مناسب برسد و یکدست شود. در نهایت از قسمت ریشه مو رنگ کردن را شروع کنید و به قسمت ساقه ها و نوک مو برسید.
فرمول انواع رنگ موی کنفی
برای رنگ کردن مو با این روش در حدود یک ساعت زمان نیاز است. بعد از گذشت یک ساعت موهای خود را بررسی کنید و در صورتی که موها رنگ گرفته بودند، می توانید آن را با آب ولرم و نرم کننده بشویید. بعد از رنگ کردن موها به هیچ عنوان تا ۲۴ ساعت از شامپو استفاده نکنید؛ زیرا رنگ موها از بین خواهد رفت.
پاسخ بسیاری از سوال های خود را می توانید در مجله اینترنتی سیب بیابید. برای یافتن پاسخ سوالات خود و افزایش معلومات از سایر صفحات سایت دیدن نمایید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *