چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 0:48 قبل از ظهر

رنگ مخصوص سرامیک کف

هنگام انتخاب رنگ سرامیک به چه مواردی باید توجه کنیم؟
چند روز پیش در راه برگشت خانه، با دوستم در مورد کارهای خانه صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم که کارهای خانه هیچ وقت تمامی ندارد. به دوستم گفتم که هر روز باید سرامیک‌ها را تمیز کنم تا لکه‌ها روی آن مشخص نباشند و تمیز و براق به نظر برسند. دوستم از حرفم تعجب کرد و گفت که او فقط هفته ای یک بار این کار را می‌کند. این جا بود که فهمیدم انتخاب جنس و رنگ مخصوص سرامیک کف چقدر مهم است و من نباید موقع انتخاب فقط به شیک بودن آن توجه می‌کردم.
اگر شما هم در مرحله انتخاب رنگ و نوع سرامیک مناسب برای ساختمان مدنظرتان هستید، با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

انتخاب سرامیک کف

بهترین رنگ سرامیک کف

خب بیایید ببینیم بهترین رنگ برای سرامیک کف چه رنگی است و انتخاب آن به چه عواملی بستگی دارد.

بهترین رنگ سرامیک کف

  • راحت بودن نظافت سرامیک

رنگ و جنس سرامیکی که در ساختمان به کار می‌رود، تعیین می‌کند که شما یک آدم همیشه تی به دست باشید، یا نه فقط هفته ای یک بار به نظافت کف سالن و اتاق ها مشغول شوید و از براق و تمیز بودن آن لذت ببرید. سرامیک منزل ما که باعث می‌شود هر روز کلی لکه روی آن به چشم بیاید و من را از تمیز کردنش خسته کند، از جنس و رنگی است که هر روز و حتی روزی چند بار نیاز به پاک کردن دارد. این روزها سرامیک هایی در بازار وجود دارند که هم رنگ های شیکی دارند و هم نظافت کردنشان راحت است.
در این مورد باید بگوییم که سرامیک های تیره تر و مات تر ، لکه و کثیفی را کمتر نشان می دهند.

سرایمک تیره

  • ابعاد محیط مورد نظر

برای خانه ای که کوچک است و نسبت به آن سالن و اتاق های کوچکی دارد، سرامیک هایی با رنگ تیره انتخاب نکنید. خانه شما خودش متراژ کمی دارد، سرامیک رنگ تیره فضای شما را از آن چه هست، کوچک تر نشان می دهد. بهترین سرامیک کف برای ساختمان‌های کوچک، رنگ روشن و سایز بزرگ است که باعث می‌شود فضا بزرگتر به نظر برسد.

ابعاد محیط

  • همخوانی داشتن رنگ سرامیک با دیوار و وسایل منزل

سرامیک بهتر است با وسایل خانه، دیوارها و کابینت های آشپزخانه هم خوانی داشته باشد و به اصطلاح ست شود تا  محیط خانه شیک تر به نظر برسد و سالن، اتاق ها و آشپزخانه زیباتر به نظر بیایند.
بعضی رنگ ها با هر رنگ دیگری ست می شوند. به چنین رنگ هایی اسپرت یا خنثی گفته می‌شود. رنگ هایی مثل سفید، طوسی، بژ و رنگ چوب از این دسته اند.

سرامیک روشن

سرامیک مات بهتر است یا براق؟

بحث نظافت که شد، گفتیم سرامیک براق لکه ها را بیشتر نشان می دهد، ولی این بدین معنی نیست که سرامیک براق خوب نیست یا سرامیک مات از همه نظر بهتر است.
سرامیک براق با وجودی که نیاز به نظافت بیشتری دارد ولی راحت تر از نوع مات تمیز می شود. بر عکس سرامیک های مات با وجود این که شاید هفته ای یک بار نیاز به نظافت داشته باشند، ولی تمیز کردنشان سخت تر است. سرامیک طرح سنگ برای دیوار چه مکان هایی مناسب است؟ در سایت سیب بخوانید.

مطلب پیشنهادی

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید چی پیشنهاد می کنید؟

  بیایید اول با این پرسش شروع کنیم که کاشی بین کابینتی چیست و چرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳