شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 2:18 بعد از ظهر

رنگ مو برای دختر 17 ساله

رنگ موی دختر 17 ساله باید به گونه‌ای باشد که سن فرد را بالاتر از آنچه هست نشان ندهد. اما در عین حال یک تغییر دلچسب و جذاب را در چهره او ایجاد نماید. حال سوال این است که مناسب‌ترین رنگ موی دختر 17 ساله کدام است؟ چه رنگی می‌تواند در عین زیبایی و تغییر، سن یک دختر نوجوان را بالاتر از حد عادی نشان ندهد؟ در ادامه این مقاله به نمونه رنگ موهای مناسب تینیجرها اشاره خواهیم کرد. رنگ موهای تینیجری عموما در گروه رنگ‌های فانتزی قرار می‌گیرند. اما در بین آن‌ها هایلایت‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند همه ویژگی‌های تینیجری چهره شخص را حفظ کنند. البته با این شرط که توسط یک فرد کارشناس در این زمینه انجام گیرد.

رنگ مو برای دختر 17 ساله

10 ترکیب رنگ مو تینیجری برای دختران شیک و جذاب

رنگ موی دختر 17 ساله با آنچه برای بانوان در سنین بالاتر به کار می‌رود، متفاوت است. معمولا رنگ‌های فانتزی و هایلایت‌های رنگی خاص برای نوجوانان گزینه‌های مناسبی به نظر می‌آیند. هر چند باید به سلامت موهای افراد با سنین کم نیز اهمیت داده شود. 10 ترکیب جذابی که می‌توان به عنوان رنگ موی دختر 17 ساله به کار برد شامل موارد زیر هستند:

  1. بنفش: این رنگ جذاب همواره حالت دخترانه چهره را حفظ می‌کند.
  2. آبی اقیانوسی: این رنگ را می‌توان به صورت هایلایت نیز به کار برد. حجم هایلایت می‌تواند کم یا زیاد باشد. اما هایلایت با حجم کم برای سنین نوجوانی مناسب‌تر است.
  3. یخی: رنگ موی یخی برای هر سنی جذاب است. اما استفاده از این رنگ، تکنیک‌های خاص خود را دارد. در غیر این صورت، به موها آسیب می‌زند و احتمال بالا نشان دادن سن نیز در استفاده از این رنگ وجود دارد.
  4. مسی: رنگ گرمی که ویژگی‌های دخترانه چهره نوجوان 17 ساله را حفظ می‌کند.
  5. بلوند: تناسب این رنگ با پوست شخص باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا و جذاب خواهد شد.
  6. سبز روشن: یک رنگ موی دختر 17 ساله که شادابی چهره او را دو چندان می‌کند.
  7. یاسی: رنگی است که در هر سنی، خصوصیات دخترانه به چهره فرد می‌دهد.
  8. نقره‌ای: درخشندگی این رنگ در کنار سادگی چهره دختران نوجوان، جذابیت خاصی ایجاد می‌کند.
  9. بنفش صورتی (از رنگ‌های فانتزی): این رنگ از ترندهای تینیجری است که همواره طرفداران خود را دارد.
  10. رنگ موی پری دریایی: ترکیب آبی، بنفش و کمی صورتی که به شکل هایلایت بر روی موها پیاده‌سازی می‌شود.

انواع رنگ موی دختر 17 ساله را باید با تکنیک‌های جدید رنگ کردن برای تینیجرها به کار برد. در ادامه به روش‌های رنگ کردن مو که باعث تغییر و زیباتر شدن ظاهر دختران نوجوان به کار می‌روند، اشاره می‌کنیم.

10 ترکیب رنگ مو تینیجری برای دختران شیک و جذاب

فیس فریم با رنگ‌های جذاب

در سال‌های اخیر، ترکیب رنگ‌های متنوعی ترند شده‌اند که برای دختران نوجوان مناسب هستند. این ترکیب رنگ‌ها با تکنیک‌های جدیدی نیز به کار می‌روند. برای مثال، این روزها فیس فریم از جمله روش‌هایی محبوب نوجوانان به حساب می‌آید. در مدل فیس فریم، دو شاخه اصلی در جلوی سر را با یک رنگ فانتزی و جذاب رنگ می‌کنند. حالت این شاخه‌ها به گونه است که انگار صورت شخص را قاب می‌گیرند. به این ترتیب، ضمن حفظ ویژگی‌های چهره نوجوان 17 ساله، تغییر چشمگیری در ظاهر وی ایجاد خواهد شد.

هایلایت‌های کم پشت

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای رنگ موی دختر 17 ساله، هایلایت‌های کم پشت است. با این تکنیک، تعداد محدودی از دسته‌های مو را با دکلره روشن می‌کنند. دقت کنید که تعداد این دسته‌ها باید کم باشد تا ویژگی‌های دخترانه و سادگی چهره حفظ گردد. ضمن این که دکلره کردن همه موها در سن کم باعث آسیب جدی به آن‌ها خواهد شد.

روش آمبره موها

آمبره یعنی حالتی که بتوان یک حالت سایه روشن زیبا بر روی موها ایجاد نمود. با استفاده از این تکنیک می‌توان رنگ موی دختر 17 ساله را به کار برد. در آمبره پایین موهای پشت را با رنگ‌های فانتزی یاد شده تغییر می‌دهند. در این صورت، ریشه موها آسیب نمی‌بینند.

تکنیک کالر ملتینگ

ترکیب رنگ‌های فانتزی می‌تواند جلوه زیبایی بر روی موهای تینیجرها ایجاد کند. استفاده از ترکیب چند رنگ فانتزی بر روی موها را کالر ملتینگ می‌نامند. این روش، نکات و تکنیک‌های خاص خود را دارد. از این رو باید حتما توسط یک متخصص در زمینه رنگ کردن مو انجام گیرد.

برای اجرای روش کالر ملتینگ ابتدا باید تعدادی از رنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس از یک فرد ماهر بخواهید تا با این تکنیک، موهای شما را رنگ کند. بهتر است از بین گزینه‌های رنگ موی دختر 17 ساله که در بالا ذکر شد انتخاب کنید. در این صورت، ضمن ایجاد تغییرات جذاب، ظاهر کم سن و سال خود را نیز حفظ خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *