یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 12:02 بعد از ظهر

بهترین مارک رنگ مو برای پوست سفید

انتخاب رنگ مو باید بر اساس رنگ پوست انجام شود. قطعا رنگ مویی که برای پوست های سفید مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت از رنگ مویی است که برای پوست های سبزه و تیره استفاده می شود. اگر پوست سفیدی دارید، احتمالا به دنبال انتخاب بهترین رنگ برای زیبایی موها و چهره خودتان هستید. اما بهترین مارک رنگ مو برای پوست سفید کدام است؟ قطعا پاسخ به این سوال به طور دقیق مشخص نیست. چون این مارک رنگ مو نیست که آن را مناسب پوست شما می کند یا نمی کند! بلکه رنگ مویی که انتخاب می کنید می تواند روی زیبایی پوست شما تاثیر بگذارند.

پس اگر پوست سفیدی دارید، بهتر است که از رنگ موهای خاص استفاده کنید. این رنگ موها نه تنها چهره شما را جذاب تر نشان می دهند، بلکه می توانند باعث جوانی چهره شما نیز شوند. با سیب همراه باشید تا ببینیم که چه مارکی برای شما مناسب‌تر است.

چه رنگ مویی برای پوست سفید مناسبه؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به شما تبریک می گوییم. چون شما متوجه شده اید که هر رنگ مویی را می توان برای هر رنگ پوستی مورد استفاده قرار داد. هنوز هم برخی از مردم تصور می کنند که انتخاب رنگ مو ارتباطی با رنگ پوست ندارد. ولی این شما هستید که با توجه به رنگ پوست خودتان، باید رنگ موی مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ مناسب قطعا بستگی به گرم یا سرد بودن تناژ پوستتان دارد. اگر پوست شما سفید و گرم باشد، می توانید از رنگ های گرم استفاده کنید. ولی اگر پوست شما سفید و سرد باشد، باید سراغ استفاده از رنگ های سرد بروید.

رنگ موی مناسب پوست سفید با تناژ گرم

گرم بودن پوست شما می تواند چهره شما را خاص تر نشان دهد. اما فارغ از این موضوع روی انتخاب شما برای رنگ مو نیز تاثیر می گذارد. اگر پوست سفیدی دارید و تناژ پوست شما گرم است، باید به سراغ انتخاب رنگ موی مناسب پوست سفید با تناژ گرم بروید.

رنگ هایی که دارای طیف قرمز هستند، می توانند برای پوست های سفید با تناژ گرم گزینه بسیار خوبی محسوب شوند. مثلا رنگ ماهاگونی، رنگ مسی یا رنگ شرابی از جمله این رنگ ها محسوب می شوند. رنگ موی مناسب پوست سفید با تناژ گرم می تواند در طیف صورتی، بلوند طلایی و … نیز انتخاب شود. انتخاب شما برای هر یک از این رنگ های مو بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

رنگ موی مناسب پوست سفید با تناژ سرد

اگر پوست شما سفید است و می خواهید از یک رنگ موی خاص استفاده کنید، ابتدا باید تناژ سرد یا گرم بودن پوستتان را مشخص کنید. اگر پوست شما سفید و سرد است، می توانید از رنگ موهای سرد استفاده کنید.

بلوند یخی، طوسی روشن، قهوه ای، زیتونی تیره و … همگی می توانند برای پوست سفید با تناژ سرد گزینه بسیار خوبی محسوب شوند. انتخاب هر کدام از این رنگ ها بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. اما اگر به رنگ موهای روشن علاقه مند هستید، می توانید رنگ موهای بلوند، یخی و پلاتینی را انتخاب کنید. رنگ موی استخوانی هم می تواند تا حدی برای افرادی که پوست سفید با تناژ سرد دارند، گزینه بسیار خوبی باشد.

رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سفید

اگر موهای خودتان را کوتاه کرده اید و به دنبال یک رنگ موی خاص برای پوست سفید با موهای کوتاه هستید، باید بگوییم که هر رنگ مویی می تواند برای شما مناسب باشد. با این حال اگر فانتزی فکر می کنید، توصیه می کنیم که اقدام به استفاده از رنگ موهای روشن و فانتزی کنید. مثلا رنگ موی صورتی، یا بلوند و صورتی می توانند برای موهای کوتاه و افرادی که چهره سفیدی دارند، گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند.

رنگ موی مناسب پوست سفید و موی کوتاه می تواند به صورت مش انتخاب شود. اگر می خواهید چهره خودتان را متحول کنید و به سراغ رنگ های خاص بروید، می توانید رنگ موی بلوند مش شده یا خاکستری و کاراملی را انتخاب کنید.

خوشبختانه، هر رنگ مویی که برای پوست سفید مناسب است، می تواند برای موهای کوتاه نیز مناسب باشد. اما توصیه ما این است که برای شیک تر کردن رنگ برای موهای کوتاه، از رنگ های تیره و با ترکیب رنگ های روشن استفاده کنید. در این صورت خیالتان از بابت کیفیت رنگ و زیبایی آن راحت تر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *