دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403 - 7:35 بعد از ظهر

رنگ موی مناسب پوست سرد

پوست سرد به پوستی گفته می شود که تناژ گرمی ندارد. این را فراموش نکنید که پوست سرد لزوما روشن نیست. ممکن است شما پوست تیره ای داشته باشید و تناژ پوستتان سرد باشد. یک راهکار ساده برای تشخیص سردی وگرمی این است که به رگ های روی دستتان نگاه کنید. اگر رگ ها سبز رنگ هستند، تناژ پوست شما گرم است، اما اگر رگ های روی دستتان آبی رنگ باشند، تناژ پوست شما سرد است. موضوعی که می خواهیم در این مقاله به طور کامل آن را بررسی کنیم، بحث رنگ موی مناسب پوست سرد است. افرادی که پوست سردی دارند، باید به دنبال رنگ هایی بروند که چهره آن ها را جذاب تر نشان می دهد. قطعا یک رنگ موی نامناسب، می تواند چهره شما را از زیبایی طبیعی آن خارج کند. در ادامه این مقاله به 5 ترکیب رنگ موی مناسب پوست سرد اشاره می کنیم. با سیب همراه باشید.

5 رنگ مو جذاب و شیک مناسب با تناژ پوست سرد

قبل از هرچیز لازم است بدانید که باید به سراغ رنگ های خاص بروید. رنگ های روشن و تیره هر دو می توانند برای پوست هایی با تناژ سرد گزینه خوبی محسوب شوند. البته اگر پپوست شما تیره یا روشن است، باید دقت بیشتری در انتخاب رنگ داشته باشید. معمولا برای افرادی که پوست روشن دارند، رنگ های روشن روی موهای آن ها جلوه بیشتری دارد. مثلا بلوند، کرمی و یخی از جمله رنگ های محبوب و مناسب برای این افراد است. ولی اگر پوست شما تیره است، بهتر است به سراغ رنگ هایی بروید که مناسب پوست های تیره هستند. مثلا رنگ های قهوه ای و مشکی، جزء رنگ های مناسب برای شما هستند.

در ادامه به چند مدل از رنگ موی مناسب پوست سرد اشاره می کنیم. مطمئنا می توانید این ترکیب رنگ ها را برای زیبای موهای خودتان استفاده کنید و شاهد زیبایی فوق العاده چهره خودتان باشید. فقط هرچقدر مارک های بهتری را برای خرید رنگ انتخاب کنید، احتمالا نتیجه کار برای شما بهتر خواهد شد.

ماهاگونی

ماهاگونی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای پوست های سرد است. اگر پوست سرد و روشنی دارید، ماهاگونی می تواند جلوه فوق العاده ای به چهره شما بدهد. رنگ موی ماهاگونی، جزء رنگ هایی است که با تناژ قرمز اجرا می شود. اما قرمزی این رنگ نسبت به رنگ شرابی کمتر می باشد. به همین خاطر، اگر به رنگ های قرمز علاقه مند هستید، ولی می خواهید قرمزی زیادی را در موهای خودتان مشاهده کنید، رنگ موی ماهاگونی را انتخاب کنید.

صورتی توت فرنگی

رنگ موی صورتی از نوع توت فرنگی، یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای پوست های سرد است. اگر به دنبال رنگ موی مناسب پوست سرد و روشن هستید، رنگ موی صورتی یکی از بهترین پیشنهادهای ما به شماست. به خصوص اگر موهای کوتاهی داشته باشید، با این ترکیب رنگ فوق العاده زیباتر به نظر خواهید رسید.

بلوند و صورتی

رنگ موی بلوند و صورتی، جزء ترکیب رنگ های مناسب پوست سرد است. این ترکیب رنگ هم می تواند برای پوست های روشن و هم برای پوست های گندمی مناسب باشد. البته افرادی که پوست روشنی دارند، می توانند از بلوند روشن تری استفاده کنند. اما افرادی که پوست گندمی دارند، بهتر است که از بلوند تیره تر استفاده کنند.

قهوه ای سرد

رنگ موی قهوه ای جزء ترکیب رنگ های محبوب برای خانم هاست. بسیاری از ما ایرانیان از بدو تولد و به صورت طبیعی دارای رنگ موی قهوه ای هستیم. اما رنگ موی قهوه ای می تواند برای پوست سرد مناسب باشد که دارای تناژ سرد باشد. این رنگ موی قهوه ای قرمزی کمتری دارد و بیشتر به سمت رنگ های روشن سوق پیدا می کند. شما می توانید رنگ موی قهوه ای را برای افرادی که پوست سرد و تیره ای دارند، مورد استفاده قرار دهید.

مشکی با رگه های قهوه ای

رنگ موی مشکی جزء رنگ موهای محبوب در بین خانم هاست. افرادی که پوست تیره ای دارند، ولی تناژ پوست آن ها روشن است؛ می توانند از رنگ موی مشکی استفاده کنند. این رنگ مو جلوه فوق العاده ای به چهره افرادی می دهد که پوست تیره و سردی دارند و باعث احساس جوانی در چهره آن ها می شود.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *