شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 2:26 قبل از ظهر

رنگ مو بدون دکلره؛ معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره + آموزش

رنگ کردن مو، از جمله علایق بسیاری از بانوان ایرانی محسوب می شود. اما ماهیت رنگ موی بسیاری از بانوان ایرانی، رنگ های تیره است و این موضوع باعث می شود که نتوانیم تمامی مدل های رنگ را روی موهای تیره مورد استفاده قرار دهیم. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به دنبال رنگ موهای خاص هستند، ابتدا موی خودشان را دکلره می کنند تا شاهد روشن شدن رنگ موهای خودشان باشند و سپس از انواع رنگ های دلخواه استفاده می کنند. اما واقعیت این است که رنگ مو با دکلره، بسیار برای موها مضر خواهد بود. به همین خاطر، بسیاری  از بانوان به دنبال راه حلی هستند که بتوانند رنگ مو بدون دکلره داشته باشند.
در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد انواع رنگ مو بدون دکلره، رنگ هایی که می توانید انتخاب کنید و جزئیات استفاده از این رنگ ها صحبت کنیم. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

انواع رنگ مو بدون دکلره را بشناسید

انواع رنگ مو بدون دکلره را بشناسید

زمانی که به دنبال خرید رنگ مو جهت رنگ کردن مو بدون دکلره هستید، باید بدانید که چه نوع رنگ هایی خریداری کنید. اول از همه باید به شما توصیه کنیم که واقع بین باشید. به‌هرحال، رنگ موهای شما تیره است و می خواهید بدون اینکه آن ها را روشن کنید، یک رنگ جذاب را مورد استفاده قرار دهید.
به همین خاطر، برای انتخاب رنگ مو بدون دکلره، باید به رنگ موی خودتان توجه داشته باشید. سپس، بر اساس رنگ مویی که دارید، اقدام به خرید رنگ مو کنید. معمولا رنگ های تیره رنگ با ترکیب اکسیدان استفاده می شود که در ادامه به برخی از این رنگ ها اشاره می کنیم:
  • شکلاتی قهوه ای
  • شکلاتی فندقی
  • عسلی
  • رنگ ماهاگونی
صفر تا صد روشن کردن مو بدون دکلره را یاد بگیرید

صفر تا صد روشن کردن مو بدون دکلره را یاد بگیرید

به طور کلی، برای روشن کردن مو بدون دکلره دو راه اصلی پیش روی شماست. اولین راهکار این است که موهای خودتان را با رنگ سه صفر روشن کنید که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم. دومین راهکار نیز استفاده از اکسیدان است که می تواند راهکار ایده‌آلی برای روشن کردن مو محسوب شود.

راهکار اول روشن کردن مو بدون دکلره؛ استفاده از رنگ سه صفر

برای اینکه موی خود را بدون دکلره روشن کنید، کافیست که از رنگ سه صفر استفاده کنید. این رنگ می تواند موهای شما را برای داشتن رنگ موی روشن تر آماده کند. قبل از اینکه بخواهیم در مورد نحوه استفاده از این روشن صحبت کنیم، باید بگوییم که این تکنیک قطعا، یک تکنیک روشن کننده مو مانند دکلره نیست. فقط می تواند تا حدی موهای شما را روشن تر از حد معمول نگه دارد.
صفر تا صد روشن کردن مو بدون دکلره را یاد بگیرید
برای رنگ کردن مو با رنگ سه صفر، نیاز به رنگ موی سه صفر، اکسیدان 9 یا 12، کاسه و برس رنگ و دیگر وسایل مناسب برای رنگ مو دارید. برای رنگ کردن موهای خودتان، لازم است که 1 واحد رنگ سه صفر را با 2 واحد اکسیدان مخلوط کنید.

راهکار دوم روشن کردن مو بدون دکلره؛ روشن کردن مو با اکسیدان

دومین روش برای روشن کردن مو، استفاده از اکسیدان است. اگرچه این روش نمی تواند مانند دکلره موهای شما را از این رو به آن رو کند، اما قطعا اثر خوبی خواهد داشت. برای اینکه این روش را جهت روشن کردن مو با اکسیدان انجام دهید، لازم است که یکی از انواع اکسیدان های موجود در بازار که با نام شماره 1، 2 و 3 به فروش می روند را خریداری کنید.
صفر تا صد روشن کردن مو بدون دکلره را یاد بگیرید
برای استفاده از اکسیدان، کافیست که آن را درون ظرف مناسب بریزید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس، با کمک برس رنگ، اکسیدان را روی موهای خودتان بزنید تا در موهای شما جذب گردد. اجازه دهید تا چند دقیقه اکسیدان روی موهای شما بماند تا رنگ موهای شما روشن شود؛ اما سعی کنید که قبل از احساس سوختگی در کف سر، آنتی اکسیدان را با آب ولرم بشویید. اجازه دهید تا موهای شما به مدت 24 ساعت استراحت کنند و سپس می توانید از رنگ دلخواه خودتان استفاده کنید.
نتیجه گیری
در این مقاله از مجله اینترنتی سیب سعی کردیم در مورد انواع رنگ مو بدون دکلره صحبت کنیم. رنگ های ذکر شده در این مقاله، فقط نمونه‌ای از رنگ های موجود در بازارند که می توانند برای موهای تیره رنگ و بدون دکلره مورد استفاده قرار گیرند. شما می توانید بر اساس سلیقه و نظر خودتان، بهترین سبک رنگ مو را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳