چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 9:58 قبل از ظهر

کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

کاغذ دیواری جزو دکوراسیون داخلی است که صنعت آن هر روزه رو به پیشرفت است. به دلیل مزایایی بسیاری که این محصولات دارند مورد استقبال بیشتر افراد واقع شده اند، بارزترین مزیت کاغذ دیواری های جدید قابلیت شستشوی آن هاست که سبب شده به محصولی پرطرفدار تبدیل شود.

کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

ویژگی های کاغذ دیواری لاکچری برای پذیرایی

یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش دیوار پذیرایی کاغذ دیواری است. این پوشش در انواع مدل، رنگ، کیفیت و غیره تولید می شود که هر فرد با توجه به سلیقه، دکوراسیون، بودجه و … خود می تواند مدل متناسب را انتخاب کند. با استفاده از کاغذ دیواری مناسب می توان تغییر بسیاری در دکور منزل ایجاد کرد. برای زیباتر کردن و بخشیدن جلوه ای خاص به محیط باید در انتخاب این پوشش دقت کرد و متناسب با دیگر وسایل، متراژ و … انتخابی درست داشت.

ویژگی های کاغذ دیواری لاکچری برای پذیرایی
در واقع پذیرایی زیباترین مکان خانه است. طراحی این قسمت باید به گونه ای باشد که خستگی و استرس فرد را رفع کرده و مناسب پذیرایی از مهمان های خود باشد با این تفاسیر انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای این قسمت دارای اهمیت بسیاری است. با توجه به رونق تولید کاغذ دیواری تنوع این محصولات هر روزه بیشتر شده و انتخاب مدل و طرح برای دیوار پذیرایی دشوار شده است اما با توجه به کاربرد پذیرایی و اهمیت آن در فضای خانه بهتر است از طرح های لاکچری و سلطنتی استفاده کرد.

مدل های کاغذ دیواری لاکچری
شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که توانسته اند محصولاتی جدید و منحصر به فردی به بازار عرضه کنند. کاغذ دیواری هایی که وارداتی بوده و از بهترین برندهای آلمانی، ایتالیایی، کره ای و … هستند دارای طرح، جنس، مدل و سبک لاکچری تری هستند پس اگر می خواهید پذیرایی لاکچری تر داشته باشید باید قیمت بیشتری برای کاغذ دیواری پرداخت نمایید.

برخی از کاغذ دیواری های لاکچری مناسب پذیرایی

برخی از کاغذ دیواری های لاکچری مناسب پذیرایی

  • مدل کلاسیک: کاغذ دیواری لاکچری که بسیار محبوب است و به راحتی می توان آن را با وسایل دیگر پذیرایی هماهنگ کرد مدل گلدار کلاسیک است، این نوع کاغذ دیواری نیز در الگوها و رنگ های گوناگونی تولید می شود.

مدل های کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی

  • مدل مخملی: این نوع کاغذ دیواری زیبایی بصری بسیاری دارد که می توان در انواع طرح آن را تهیه کرد. طراحی این محصولات به گونه ای است که به دیزاین و دکور جلوه ای لاکچری و شیک می دهد از این رو مناسب لاکچری پسندها است.

کاغذ دیواری مخملی

  • مدل بلژیکی: نسلی جدید از کاغذ دیواری ها که دارای طرح هایی جذاب و فاخر هستند در این نوع کاغذ دیواری می توان انواع طرح ساده و داماسک را پیدا کرد از این رو تنوع بسیاری دارند.

مدل کاغد دیواری بلژیکی

  • مدل سه بعدی: طرح های سه بعدی با رزولوشین بالایی تولید می شوند و همین امر سبب زیبایی بیشتر آن ها شده است. استفاده از این مدل کاغذ دیواری فضای پذیرایی را شیک و یونیک می کند.

کاغذ دیواری سه بعدی

  • مدل اسلیمی: یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری لاکچری است که بیشتر برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 کاغذ دیواری مدل اسلیمی

و در آخر، رنگی که برای کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی انتخاب می شود بسیار حائز اهمیت است زیرا رنگ به صورت مستقیم با این موضوع در ارتباط است به عنوان مثال رنگ های طلایی و نقره ای جزو رنگ های لاکچری محسوب می شوند.

مطلب پیشنهادی

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

تمیز کردن کاغذ دیواری از آن کارهای حساس است که باید با دقت و وسواس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳