پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 4:42 قبل از ظهر

معتبرترین کارخانه فرش کاشان

شهر کاشان را می توان یکی از شهرهای سرشناس در زمینه بافت انواع مختلف فرش دانست که کارخانه های مختلفی در آن اقدام به بافت فرش های متفاوت می کنند. فرش هایی که در کارخانه های مختلف تولید می شوند، از نظر نقشه و مواد اولیه به کار رفته در آنها دارای تفاوت های بیشماری هستند، به همین دلیل تمامی کارخانه ها قابل اتکاء نیستند. در این مقاله قصد داریم معتبرترین کارخانه های فرش کاشان را به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال خرید فرش از کاشان هستید، به راحتی بتوانید بهترین برندها را شناسایی کنید‌.

معرفی بهترین کارخانجات تولید فرش ماشینی کاشان

معرفی بهترین کارخانجات تولید فرش ماشینی کاشان

۱. کارخانه فرش ماشینی قیطران
کارخانه قیطران یکی از بهترین کارخانه های تولید فرش ماشینی در کاشان است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید فرش ۱۰۰۰شانه آغاز نمود. در سال ۱۳۹۴ این کارخانه تولیدی موفق شد انواع مختلف فرش های ۱۲۰۰ شانه را تولید و روانه بازار کند.
محصولات تولید شده در کارخانه فرش ماشینی قیطران از مواد ضد حساسیت تولید شده اند، کیفیت بسیار بالایی دارند و طرح و نقشه آنها همواره به روز می شود.
۲. کارخانه فرش عظیم زاده
این کارخانه فرش را می توان یکی دیگر از برندهای فعال در شهر کاشان دانست که از حدود ۱۵ سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مختلف فرش ماشینی آغاز نمود.
در کارخانه فرش عظیم زاده کاشان، انواع مختلف فرش های ماشینی ده رنگ تولید و روانه بازار می شود. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت یکی از مهم ترین ویژگی های فرش های تولید شده در کارخانه فرش عظیم زاده است.

معرفی بهترین کارخانجات تولید فرش ماشینی کاشان
۳. شرکت فرش راوند کاشان
این شرکت تولیدی در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد. در حدود ۱۲۰ هزار متر مربع از زمینی که شرکت فرش راوند کاشان در آن واقع شده است، به سالن های تولیدی اختصاص پیدا می‌کند.
این کارخانه تولیدی علاوه بر دارا بودن مساحت بسیار زیاد و ظرفیت تولید بسیار بالایی از فرش، کیفیت بسیار بالایی از محصولات را به بازار ارائه می دهد به گونه ای که در سال ۱۹۹۷ میلادی این شرکت موفق شد گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را دریافت نماید.
۴. کارخانه فرش خاطره کویر کاشان
این کارخانه تولیدی از سال ۱۳۷۴ در شهرک صنعتی امیرکبیر فعالیت خود را آغاز نمود و از سال ۱۳۸۲ با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات در قمصر کاشان فعالیت خود را آغاز کرد.
زیبایی و چشم نوازی فرشهای خاطره کویر کاشان زبانزد خاص و عام است و استفاده از نقشه های زیبا، رنگ های چشم نواز و کیفیت بسیار بالا برای فرش، باعث شد این کارخانه در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شود.

معرفی بهترین کارخانجات تولید فرش ماشینی کاشان

۵. کارخانه تولیدی یلدای کویر کاشان
این کارخانه تولیدی در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله محصولات تولیدی توسط این کارخانه می توان به تابلو فرش، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه، فرش پتینه و … اشاره نمود.
ویژگی بارز محصولات کارخانه تولیدی یلدای کویر کاشان عدم پرزدهی، ضد حساسیت بودن، مقاومت در برابر فرسایش، مقاومت در برابر شست و شو، دارا بودن شکل ظاهری مشابه با فرش های دستباف و ضمانت ۲۰ ساله کیفیت محصولات اشاره کرد.
۶. کارخانه فرش سورنا
این کارخانه تولیدی که در آران و بیدگل واقع شده است کیفیت بسیار بالایی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کارخانه تولیدی به تنوع محصولات در طرح و نقش شهرت دارد و محصولاتی با طرح های متفاوت و نقش های گوناگون را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.
رنگ آمیزی زیبا و با کیفیت فرش های موجود در این کارخانه تولیدی چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند، به علاوه بالا بودن کیفیت رنگ آمیزی باعث می شود این محصول در هنگام شستشو به هیچ عنوان رنگ پس ندهد و کیفیت و مقاومت بالای خود را همواره حفظ کند.

معرفی بهترین کارخانجات تولید فرش ماشینی کاشان

کارخانه فرش شاه پسند کاشان

این برند تولیدی را می‌توان یکی از معتبرترین و بهترین برندها در شهر کاشان دانست که از سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مختلف فرش ماشینی آغاز نمود. در سال ۱۳۹۹ این کارخانه به عنوان بهترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی معرفی شد.
در این کارخانه تولیدی انواع مختلف فرش ۷۰۰شانه، ۱۰۰۰شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۵۰۰ شانه با استفاده از بهترین الیاف اکریلیک تولید می شود. کیفیت محصولات تولید شده در این کارخانه تولیدی به گونه ای است که این کارخانه تولیدی توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار صادرات فرش به خصوص به کشورهای غربی داشته باشد.
۸. کارخانه فرش نیاوران
کارخانه فرش نیاوران کاشان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع مختلف فرش ماشینی است که فرش ۱۲۰۰ شانه آن در تمامی نقاط جهان شناخته شده است. کیفیت، رنگ بندی و مقاومت بالای فرشهای ۱۲۰۰ شانه کارخانه فرش نیاوران، با کیفیت و رنگ بندی فرش های دستباف برابری می کند.
با مراجعه به سایت سیب اطلاعات زیادی می توانید در زمینه معتبرترین کارخانه فرش کاشان کسب کنید. سیب با ارائه مطالب و اطلاعات مهم شما را درباره قیمت و عوامل تأثیر گذار برقیمت تابلو فرش مطلع می کند.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *