شنبه , 22 اردیبهشت 1403 - 8:20 بعد از ظهر

قاتل مهرجویی چه کسی بود؟ باجناق های مشکوک

در تاریخ 27 مهر ماه، پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به نتیجه‌گیری مهمی رسیده است. در پی تحقیقات دقیق و پیگیری‌های فراوان از سوی ماموران انتظامی، قاتلان اصلی این جنایت هولناک شناسایی و دستگیر شدند. این توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر کشور نیز گزارش شده است. رکنا روز گذشته خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی و همسرش را منتشر کرد. این در حالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنونان قبلی بازداشت شده است. رئیس کل دادگستری استان البرز نیز اعلام کرد که بر اساس گزارش پزشکی قانونی، علت مرگ داریوش مهرجویی و همسرش، برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز بوده است.
حسین فاضلی هریکندی  نیز گفت پس از انجام کالبدگشایی، علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به بدن اعلام شده است و ضرباتی با چوب یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است. فاضلی هریکندی همچنین بر اساس گزارش پزشکی قانونی، فرضیه‌های تجاوز در مورد هر دو نفر از مقتولین را منتفی دانست.

قاتل مهرجویی چه کسی بود؟ باجناق های مشکوک

 جزئیات نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش

دختر داریوش مهرجویی که شب 22 مهر در کلاس آموزشی حضور داشت، از ساعت ۸ و نیم شب به صورت پیامکی با پدرش در ارتباط بود. این پیامک‌ها تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت. وقتی دختر نوجوان به مقابل خانه رسید، متوجه وضعیت غیرعادی شد. او با یکی از اقوامش تماس گرفت و گفت که می‌ترسد به تنهایی وارد خانه شود. در این مدت، او با پدر و مادرش تماس گرفت که کسی پاسخگوی تلفن نبود. در نهایت، دختر نوجوان با پیشنهاد فامیلش صبر کرد تا فامیلش برسد و سپس با هم وارد خانه شدند. وقتی دختر نوجوان و فامیلش وارد خانه شدند، جسد داریوش مهرجویی و همسرش را پیدا کردند و با پلیس تماس گرفتند. وضعیت دلخراش اجساد نشان می‌داد که آنها احتمالاً ابتدا غافلگیر شده‌اند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، وضعیت اجساد نشان می‌داد که ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است. عاملان قتل با چوبی که به نظر می‌رسد مربوط به درخت آلبالو است، به سر او کوبیده‌اند. بعد از این که داریوش مهرجویی گیج شده، شاهرگ او را قطع کرده و جسدش را مقابل آشپزخانه رها کرده‌اند.
جسد همسرش وحیده محمدی‌فر در یکی از اتاق خواب‌ها پیدا شده است. گلوی او نیز بریده شده، اما آثار برجای مانده روی بدن این زن نشان می‌دهد که او با عاملان قتل درگیر شده و شکستگی‌هایی نیز روی دست و پای او وجود داشته است، همچنین وضعیت خانه بعد از حضور ماموران در خانه نشان می‌داد که احتمالا زمانی که دختر نوجوان به خانه رسیده، عاملان قتل در خانه بوده‌اند. اولاً، او تا ساعت ۱۰ با پدرش پیامکی تماس داشته و قتل بعد از این ساعت رخ داده است. دوما وضعیت جسدها و خانه نشان می‌داد که قتل‌ها بسیار تازه اتفاق افتاده است.
 جزئیات نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد

رکنا روز گذشته خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی و همسرش را منتشر کرد. این در حالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنونان قبلی بازداشت شده است. از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش، پلیس بر خلاف گمانه‌زنی‌ها به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد قتل از میان آشنایان قربانیان بوده است. در همان ابتدا سه مرد از بستگان وحیده محمدی‌فر، همسر مهرجویی، بازداشت شدند. این سه مظنون اختلاف مالی با مهرجویی داشتند. با وجود این که این سه نفر جزو مظنونان اصلی بودند، کارآگاهان تنها به این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه‌ها و یافته‌های جدید، هفت نفر دیگر را نیز مظنون دانستند و بازداشت کردند. بعد از این که دست داشتن مظنونان اولیه در قتل مهرجویی و همسرش پررنگ‌تر شد، همزمان با داده‌های مظنونان دیگر پرونده، پلیس به سرنخ‌هایی قوی دست یافت. با بازداشت دو مظنون دیگر، تعداد مظنونان به ۹ نفر رسید. در این مرحله، کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند. با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق‌های وحیده محمدی‌فر بودند، مشخص شد سه اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته‌اند که تنها یکی از آن ها قاتل اصلی بوده است. عصر سه‌شنبه، این قاتل اصلی بازداشت شد. با اطمینان از این که آخرین مظنون قاتل اصلی است، به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است. رکنا همان شب خبر بازداشت قاتل اصلی را منتشر کرد. حالا بعد از گذشت دو روز، دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتا اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش یعنی همان روز انتشار خبرش در رکنا بازداشت شده است.

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد

انتشار ابعاد پنهانی از ماجرای قتل داریوش مهرجویی و همسرش

باجناق‌های داریوش مهرجویی به دلیل اختلافات مالی، طراحان اصلی قتل وی و همسرش بودند. باجناق‌ها نیز به معاونت در قتل و آمریت در قتل متهم شده‌اند. بعد از این که دست داشتن مظنونان اولیه در قتل مهرجویی و همسرش پررنگ‌تر شد، همزمان با داده‌های مظنونان دیگر پرونده، پلیس به سرنخ‌هایی قوی دست یافت. با بازداشت دو مظنون دیگر، تعداد مظنونان به نه نفر رسید. در این مرحله، کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند.  از سوی دیگر، روزنامه همشهری روایتی دیگر از قتل داریوش مهرجویی و همسرش ارائه داده است. بر اساس این روایت، باغبان سابق ویلای مهرجویی، قاتل اصلی است. این مرد از مدت‌ها قبل بر سر مسائلی با قربانیان اختلاف داشت و سال گذشته نیز اقدام به سرقت از خانه آنها کرده بود. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.
در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی اعتراف نمی کرد تا اینکه حوالی ساعت سه بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد. او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان مقداری اموال از خانه آن ها به سرقت برده است که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است.
روز گذشته 26 مهر 1402 مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش با حضور گسترده هنرمندان و علاقمندان برگزار شد.

مطلب پیشنهادی

افشا جزئیات مشکوک و وحشتناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش

افشا جزئیات مشکوک و وحشتناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در یک حادثه ناگوار، داریوش مهرجویی و همسرش در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *