شنبه , 6 مرداد 1403 - 3:59 قبل از ظهر

موکت جدید 1403 + پرفروش ترین موکت های ترند سال

هنگامی که افراد به سراغ خرید موکت جدید می روند، قطعاً رنگ سیاه را در زیر مجموعه رنگ های انتخابی قرار نمی دهند. زیرا موکت جزء کف‌پوش های مهم و کاربردی بوده که از زمان گذشته تا حال با توجه به تنوع در بافت، طرح، رنگ و راحتی استفاده مورد توجه اکثر مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین با ورود انواع فرش های ماشینی قیمت پایین و پارکت ها کماکان همان کف‌پوش پرفروش و پرطرفدار است که هر ساله تنوع در طرح و رنگ آن افزایش می یابد. پس کسانی که قصد خرید یک موکت نو برای هر بخش از خانه را دارند قبل از انجام این پروسه بایستی با پرفروش ترین موکت های ترند سال 1403 آشنا شوند.

موکت جدید 1403 مدل پارکتی

موکت جدید مدل پارکتی همانند کف‌پوش بوده و یکی از پرفروش ترین موکت های ترند سال 1403 است. این موکت های طرح پارکت در گروه پرطرفدارترین موکت ها قرار دارند که در رنگ ها و طرح های مختلفی مانند موکت مدل پارکت تک، موکت مدل پارکت طوسی، موکت مدل پارکت رنگ روشن و … تولید می شوند. البته یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید این طرح موکت قیمت آن است که با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توان از آن مطلع شد.

موکت جدید 1401 مدل پارکتی
موکت جدید 1403 از جنس پلی پروپیلن

یکی از ارزان ترین و پرفروش ترین موکت های ترند سال 1403 به موکت از جنس پلی پروپیلن تعلق دارد. البته قیمت پایین این نوع موکت به علت کیفیت نسبتاً پایین الیاف آن است. امروزه جهت تولید موکت های پلی پروپیلن ترکیبی با جنس های پلی استر یا پلی آمید از این الیاف استفاده می کنند. در حالت کلی هر مدل و نوع از موکت دارای ویژگی های خاص مختص به خود بوده که موکت های پلی پروپیلن از این قاعده جدا نیستند. موکت از جنس پلی پروپیلن نسبت به فشار بالای الکتریسیته ساکن، مقاوم بوده و برای تولیدی هایی که خواهان موکت های ارزان قیمت هستند بهترین گزینه است.

موکت جدید 1401 از جنس پشم

موکت جدید 1403 از جنس پشم

موکت جدید 1403 از جنس پشم یکی از باکیفیت ترین، گران ترین و بهترین موکت ها است که لطافت، نرمی و طبیعی بودن آن زبان زد خاص و عام است. همچنین از دیگر ویژگی های این نوع موکت، انعطاف پذیری و استقامت بالا است که بیشتر در مکان های لوکس به کار برده می شود. موکت جنس پشم با وجود قیمت بالا، عنوان پرفروش ترین موکت های ترند سال 1403 را به خود اختصاص داده است. البته این نوع موکت با وجود کیفیت بالا، برای شستن و تمیز کردن آن بایستی از روش های خاصی استفاده کرد.

انواع طرح های پرفروش موکت 1403

استفاده از موکت جدید یک رنگ و ساده، فضای اتاق یا نشیمن را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می دهد. ولی در شرایطی که فضا بزرگ باشد با خیال آسوده می توان از موکت هایی با طرح های مختلف استفاده کرد. هم اکنون یکی از پرفروش ترین موکت ها در سال 1403 به موکت های طرح دار تعلق دارد که تنوع آن‌ها بسیار زیاد است. بنابراین انواع طرح های پرفروش موکت 1403 به شرح زیر است.

موکت کبریتی

یکی از ارزان ترین موکت ها به موکت جدید طرح کبریتی تعلق دارد که از سطح سخت و سفتی برخوردار بوده و برای فضاهایی با رفت و آمد کم مناسب است. این طرح موکت به دلیل قیمت پایین، هزینه چندانی برای خریدار نداشته و بهترین گزینه برای فضاهایی با کف‌پوش نامناسب است. البته همین قیمت پایین موکت کبریتی آن را به پرفروش ترین طرح موکت در سال 1403 تبدیل کرده است.

انواع طرح های پرفروش موکت 1401

موکت طرح سرامیک

این طرح موکت جدید همانگونه که از نام آن پیداست طرحی شبیه سرامیک دارد و طوری طراحی شده که دارای تایتل هایی با ابعاد مشخص است. این طرح موکت بیشتر به شکل متری به فروش می رسد. ولی در برخی دیگر موکت به صورت تایل هایی هستند که در جوار همدیگر قرار می گیرند. از ویژگی های مهم این نوع موکت جدا شدن بخشی از موکت در زمان کثیفی است بدون اینکه کل موکت شسته شود. همین موضوع آن را به پرفروش ترین موکت های سال 1403 تبدیل نموده که برای فضاهای عمومی همچون مهدکودک ها و باشگاه‌ها بهترین گزینه است.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

بهترین برند فرش ماشینی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مارک فرش ماشینی کدام است؟

اگر به هر دلیلی قصد خرید قالی دستباف ندارید، برای داشتن خانه ای جذاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *