یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 7:53 بعد از ظهر

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

از تیرگی ناحیه واژن خودتان خسته شده اید و دیگر مانند گذشته اعتماد به نفس بالا ندارید؟ می خواهید ناحیه واژن خود را جوان کنید، اما نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید؟ کربوکسی تراپی روشی برای جوانسازی ناحیه واژن است که می تواند برای کاهش مشکلات پوستی در این ناحیه مورد استفاده قرار گیرد. این روش جزء روش های تایید شده توسط FDA است. بنابراین، می توان با خیالی راحت و بدون هیچ عوارضی برای رفع مشکلات ناحیه واژن از کربوکسی تراپی استفاده کرد. یکی از سوالات رایجی که در مورد کربوکسی تراپی وجود دارد این است که مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

با توجه به اینکه این روش جزء روش های موقتی برای حفظ زیبایی واژن است، باید قبل از انجام آن در مورد مدت زمان ماندگاری آن اطلاعات کسب کنید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با کربوکسی تراپی واژن و مدت زمان ماندگاری آن، آشنا شوید.

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

در اثر افزایش سن، میزان کلاژن سازی در پوست کاهش پیدا می کند و این موضوع می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها، بروز چین و چروک های پوستی است. اگرچه در نواحی مختلفی از پوست احتمال بروز مشکلات مختلف وجود دارد؛ اما اگر این مشکلات در ناحیه واژن ایجاد شوند، بسیاری از خانم ها اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. مشکلات رایجی که در اثر افزایش سن و زایمان و یائسگی در واژن بانوان ایجاد می شوند شامل خشکی ناحیه واژن، تیرگی و چین و چروک هایی اند که در این ناحیه به وجود می آیند.

کربوکسی تراپی واژن یکی از روش های جوانسازی واژن بانوان است که با کمک یک دستگاه خاص انجام می شود. این روش جوانسازی پوست، در واقع یک روش ایمن است که با کمک افزایش غلظت اکسیژن در ناحیه واژن، منجر به جوانسازی و زیبایی واژن می شود. البته کاربرد کربوکسی تراپی فقط برای جوانسازی نیست؛ بلکه این روش می تواند برای رفع زخم های پوستی ناحیه واژن، سفید کردن این ناحیه، افزایش جذابیت واژن و رفع خشکی ناحیه واژن بسیار موثر باشد.

کربوکسی تراپی چگونه عمل می کند؟

اگرچه روش کربوکسی تراپی جزء روش های دائمی برای حفظ زیبایی واژن نیست. اما باز هم به دلیل ایمنی بالا، ماندگاری خوب و هزینه کم، جزء بهترین روش های زیبایی ناحیه واژن محسوب می شود. بنابراین، بانوانی که به علت ژنتیک، زایمان و یا تغییرات هورمونی با تیرگی ناحیه واژن مواجه هستند یا به هر دلیلی از ظاهر واژن خودشان رضایت ندارند، می توانند از تکنیک کربوکسی تراپی واژن استفاده کنند.

کربوکسی تراپی چگونه عمل می کند؟

کربوکسی تراپی واژن، یک روش زیبایی است که با کمک دستگاه خاصی انجام می شود. این دستگاه دارای یک مخزن مشخص و حاوی گازی به نام دی اکسید کربن یا CO2 می باشد. زمانی که بخشی از پوست افراد تحت تاثیر این دستگاه قرار می گیرد، غلظت CO2 در پوست افزایش پیدا می کند. این موضوع باعث می شود تا اکسیژن از پوست جدا شود. میزان آزادسازی اکسیژن در پوست، می تواند بر اساس میزان گازی دی اکسید کربنی که توسط دستگاه وارد بدن می شود، متفاوت باشد. اما بدیهی است که هر چقدر میزان آزادسازی اکسیژن بیشتر باشد، نتیجه کربوکسی تراپی نیز بهتر خواهد بود.

کربوکسی تراپی چگونه عمل می کند؟

این روش درمانی کاملا ایمن است و هیچ عارضه جانبی خاصی را به همراه نخواهد داشت. افراد می توانند پس از انجام کربوکسی تراپی واژن به منزل بروند و کارهای روزمره خودشان را انجام دهند. البته بروز کمی قرمزی و تورم در ناحیه واژن پس از انجام کربوکسی تراپی طبیعی است و به مرور زمان از بین خواهد کرد.

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی بستگی به شرایط فرد، مشکلات هورمونی و عوامل مختلف دیگر دارد. اما بدیهی است که کربوکسی تراپی جزء روش های دائمی برای زیبایی واژن نیست و می تواند حداکثر 6 ماه ماندگاری داشته باشد. با این حال، در برخی از مواقع ممکن است افراد ماندگاری کمتری را برای کربوکسی تراپی شاهد باشند.

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی

برای اینکه درک بهتری از مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن داشته باشید، بهتر است با پزشک خودتان مشورت کنید. اما اگر علاقه مند هستید تا بیشتر با مزایای کربوکسی تراپی مواجه باشید، باید هر 2 هفته یک بار و به صورت منظم کربوکسی تراپی را انجام دهید. معمولا 6 الی 8 جلسه زمان لازم است تا کربوکسی تراپی نتیجه نهایی خود را روی زیبایی واژن بگذارد. مجله اینترنتی سیب همراه شماست.

 

مطلب پیشنهادی

مراحل تشکیل جنین

مراحل تشکیل جنین

اگر به تازگی باردار شده باشید، بدون شک چند ماه آینده را صرف فکر کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *