جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 3:47 بعد از ظهر

رنگ موی گیاهی چه مارکی خوبه

 

رنگ موی گیاهی محصولی عالی برای محافظت از موهاست که می تواند پوشش دهی خوبی نیز داشته باشد. اگر دوست دارید به جای رنگ های شیمیایی، از رنگ های گیاهی استفاده کنید؛ می توانید بهترین مارک های رنگ مو را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله به 10 مدل رنگ گیاهی برتر بدون ضرر رساندن به موها اشاره می کنیم.

معرفی 10 رنگ موی گیاهی برتر بدون ضرر

رنگ موی گیاهی یکی از بهترین جایگزین ها برای رنگ های شیمیایی مو است. اگر می خواهید از ضرر رساندن به موهای خودتان جلوگیری کنید، این محصول گزینه خوبی برای شماست. در ادامه به 10 محصول برتر رنگ مو گیاهی بدون ضرر اشاره می کنیم که حتما برای حفظ سلامت موهای شما مفید هستند.

  • رنگ موی گیاهی ویتامول

یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات گیاهی برای رنگ کردن موها، برند ویتامول است. این برند جزء برندهای معروف ایران بوده که در حوزه تولید لوازم آرایشی حرف های زیادی برای گفتن دارد. به کار رفتن مواد اولیه باکیفیت، ارائه تنوع بالایی از محصولات از جمله خصوصیات این برند تولید کننده رنگ مو گیاهی به شمار می رود.

  • رنگ مو فنتسی لوک

رنگ مو فنتسی لوک یکی از رنگ موهای بسیار عالی در بازار کشور ایران است. این رنگ مو ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به کار رفتن کراتین، آنتی اکسیدان های طبیعی و روغن های طبیعی در این محصول باعث شده تا این رنگ مو به یکی از بهترین رنگ موهای موجود در بازار تبدیل شود. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند بدون آمونیاک هستند.

  • رنگ مو گیاهی ابریشم

رنگ مو گیاهی ابریشم یکی از رنگ موهای ایرانی است که با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است. برند ابریشم با هدف تولید محصولات آرایشی کاملا گیاهی تاسیس شده و تا به امروز نیز محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است. این کمپانی تا به امروز رنگ موهای گیاهی بسیار متنوعی را وارد بازار کرده که هم زیبایی فوق العاده ای دارند و هم می توانند برای موهای روشن گزینه بسیار خوبی محسوب شوند.

  • رنگ موی ناتورتینت

رنگ موی ناتورتینت یکی از بهترین رنگ های طبیعی است که می توانید آن را با قیمت مناسب و 29 رنگ مختلف بخرید. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات ارگانیک هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی کند. پس می توانید با آن موهای خودتان را تغذیه کنید.

  • رنگ موی گیاهی Matrix SoColor

رنگ موی گیاهی Matrix SoColor یکی از بهترین رنگ موهای گیاهی موجود در بازار است که می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید. تنوع زیاد این مارک رنگ مو یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. پس اگر به شامپوهای براق کننده با ترکیبات متنوع علاقه مند هستید، می توانید این رنگ مو را انتخاب کنید.

  • رنگ موی گیاهی Logona

رنگ موی گیاهی Logona مانند دیگر مارک های رنگ موی ذکر شده در این مقاله دارای طیف رنگی بسیار متنوعی است. به کار رفتن حنا، گیاهان طبیعی مانند پوست گردو، صدف و … در این رنگ مو باعث شده تا این محصول به یک محصول باکیفیت تبدیل شود. از جمله مزایای این رنگ مو می توان به ایجاد براقیت و درخشندگی در موها اشاره کرد.

  • رنگ موی گیاهی مارال

رنگ موی گیاهی مارال یک رنگ موی ایرانی باکیفیت است که می توانید برای جلوگیری از کدر شدن موهای خودتان، از آن استفاده کنید. این محصول به موهای شما جلوه طبیعی می بخشد و می تواند باعث تقویت موهای شما شود. به کار رفتن ویتامین سی در این محصولات باعث شده تا اثربخشی آن ها چندین برابر شود.

  • رنگ گیاهی دوماسی

رنگ گیاهی دوماسی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای موهاست که پوشانندگی بسیار بالایی دارد. این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و دارای روغن های گیاهی مانند نارگیل، زیتون و بادام است. با زدن این رنگ مو روی موهای خودتان، می توانید از موهای خود در برابر آسیب محافظت کنید.

  • رنگ موی گیاهی روت

اگر به دنبال یک رنگ موی ایرانی باکیفیت هستید، رنگ گیاهی روت گزینه خوبی است. این محصول دارای مواد اولیه بسیار باکیفیتی بوده و به دلیل داشتن ویتامین سی و رنگدانه های قوی می تواند به طور کامل موها را پوشش دهد. به کار رفتن روغن های گیاهی مانند روغن آرگان، روغن زیتون و کراتین در این محصول، باعث شده تا اثربخشی آن چندین برابر شود.

رنگ موی گیاهی پروکسا

رنگ مو گیاهی پروکسا یکی از بهترین رنگ موهای ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اگرچه این رنگ مو دارای آمونیاک به مقدار بسیار کم است، اما با داشتن درصد بالایی از کراتین می تواند به حفظ سلامت موها کمک کند.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *