دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403 - 5:57 بعد از ظهر

برای رنگ موی عسلی چه شماره ای بگیرم؟

 

رنگ موی عسلی برای فصول گرم بهترین انتخاب است و با هر تکنیکی، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به موهای شما می بخشد. بنابراین هر فرد بسته به رنگ پوست، چشم و سلیقه شخصی می تواند یکی از شماره های مختص به رنگ عسلی را تهیه نماید. البته فرمول های مختلف این رنگ مو در طیف های تیره و متوسط برای افراد خواهان رنگ موی تقریبا روشن مناسب هستند. همچنین رنگ عسلی با طیف گسترده ای از رنگ عسلی روشن، قهوه ای عسلی و بلوند با دیگر رنگ ها ترکیب می شوند.

5 فرمول رنگ موی عسلی فوق العاده

رنگ موی عسلی جزء محبوب ترین و زیباترین رنگ موهای موجود در بازار است. این رنگ مو زیر مجموعه رنگ هایی بوده که به دلیل طبیعت رنگش بین بانوان اروپایی با چشمان روشن و پوست سفید بسیار محبوب است. از مهم ترین فرمول رنگ موهای فوق العاده عسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرمول رنگ موی عسلی تیره

رنگ عسلی تیره به موهای با پایه 5 الی 7 نیاز دارد. پس باید به اندازه یک چهارم تیوپ رنگ موی نسکافه ای شماره 6، سه چهارم تیوپ رنگ موی عسلی قهوه ای شماره 5 را با یک هشتم تیوپ رنگ موی دودی شماره 7 ترکیب کرد. همچنین با افزودن واریاسیون نقره ای و بنفش به این ترکیب می توان به رنگ عسلی مدنظر دست یافت. البته یکی از ترندهای پرطرفدار امسال همان فیس فرم یا رنگ کردن جلو سر به صورت تکه ای است. بنابراین رنگ کردن کل مو با عسلی تیره و جلو سر با یک هایلایت عسلی روشن بر جذابیت چهره می افزاید.

  • فرمول رنگ موی عسلی طلایی

استفاده از فرمول رنگ موی عسلی طلایی برای فصول گرم سال به ویژه تابستان بسیار خیره کننده و جذاب است. حال اگر در این رنگ از تکنیک بالیاژ استفاده شود بدون شک بر زیبایی چهره می افزاید. همچنین پایه دکلره مناسب برای رنگ عسلی طلایی 8 است. پس ترکیب این رنگ شامل رنگ طلایی شماره 8 به اندازه یک چهارم تیوپ، رنگ بژ شماره 7 به اندازه یک چهارم تیوپ، رنگ مسی شماره 7 به اندازه نصف تیوپ با اکسیدان شماره 1 و واریاسیون بنفش می باشد.

  • فرمول رنگ موی عسلی دودی

فرمول رنگ موی عسلی دودی زیر مجموعه ترکیب رنگ های سرد است که باید موها را تا پایه 9 روشن کرد تا جلوه زیباتری به چهره ببخشد. ترکیب این رنگ شامل رنگ موی طلایی شماره 8 به اندازه یک چهارم تیوپ، رنگ مسی شماره 7، رنگ دودی شماره 8، رنگ بژ شماره 7 با دو سانت واریاسیون دودی، نقره ای و بنفش می باشد. ناگفته نماند که این فرمول رنگ مو برای هایلایت موهای طبیعی خیلی جذاب است.

  • فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی

یکی از رنگ های گرم برای انواع موها همان ترکیب رنگ عسلی و شکلاتی است. البته این ترکیب رنگ به موهای دکلره شده با پایه 8 نیاز دارد. پس ترکیب رنگ عسلی شکلاتی شامل رنگ دودی شماره 8، رنگ عسلی شماره 7 به اندازه نصف تیوپ، رنگ شکلاتی شماره 7 به اندازه یک چهارم تیوپ با واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 1 می باشد.

  • فرمول رنگ موی عسلی کاراملی

کاراملی یکی از محبوب ترین رنگ های خانواده عسلی بوده که هر ساله روی بورس است. پس جهت ایجاد تنوع در این نوع رنگ بهتر است با رنگ عسلی ترکیب گردد. همچنین پایه دکلره برای فرمول عسلی کاراملی عدد 8 است. پس ترکیب این رنگ مو شامل دودی شماره 8، شکلاتی شماره 7، طبیعی شماره 7، طلایی شماره 8 با اکسیدان شماره 1، واریاسیون بنفش و رنگ قرمز به اندازه نیم بند انگشت می باشد. ناگفته نماند که فرمول رنگ عسلی کاراملی روی موهای فر، جذاب تر و زیباتر از موهای لخت به نظر می رسد.

ترکیب رنگ موی عسلی بدون دکلره

خانم هایی که به روشن شدن مو خود با دکلره علاقه ی چندانی ندارند و خواهان رنگ عسلی هستند باید یکسری نکات را در نظر بگیرند. پس این ترکیب رنگ باید روی موهای قهوه ای روشن یا رنگ نشده اجرا شود تا موهای شما نسبت به رنگ قبلی دو درجه روشن تر باشد. پس ترکیب رنگ عسلی بدون دکلره شامل رنگ نسکافه ای شماره 7 به اندازه یک چهارم، رنگ موی طبیعی شماره 8 به اندازه نصف تیوپ، رنگ موی عسلی شماره 7 به اندازه یک چهارم با واریاسیون سبز و بنفش و اکسیدان شماره 2 می باشد.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *