یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 6:18 بعد از ظهر

بزرگ شدن سينه در يك هفته

یکی از عواملی که باعث ایستایی مناسب لباس در بدن خانم ها میشود اندازه سینه است. اگر سینه بیش از اندازه کوچک باشد شکل ظاهری لباس تحت تاثیر قرار می گیرد و دیگر زیبایی لازم را نخواهد داشت. با توجه به این مورد بسیاری از خانم ها به دنبال بزرگ شدن سریع سینه هستند. در این مقاله قصد داریم به بزرگ شدن سینه در یک هفته بپردازیم تا بتوانید با استفاده از روش های این مقاله سایز سینه خود را در یک هفته یک سایز بزرگتر کنید.

آشنایی با راه های بزرگ شدن سینه در خانه و بدون جراحی در هفت روز

یکی از روش های بزرگ شدن سریع سینه استفاده از روش‌های جراحی است، اما استفاده از این روش بسیار دردناک است و در بسیاری از موارد انجام عمل جراحی برای بزرگ کردن سینه ارزش درد کشیدن را ندارد؛ از طرفی هزینه انجام عمل جراحی بزرگ کردن سینه بالاست و بسیاری از پس این هزینه بر نمی آیند.‌ با توجه به این موارد برخی از روش های خانگی بزرگ شدن سینه را مورد بررسی قرار می دهیم:

۱. استفاده از روشهای گیاهی برای بزرگ شدن سینه

یکی از بهترین روش هایی که می تواند برای سینه موثر باشد استفاده از روش های گیاهی است. در این روش در ابتدا با استفاده از گیاه، جوشانده و یا ماده خاص درست می کنند و سپس سینه ها را با استفاده از آن ماساژ می دهند تا سایز سینه افزایش پیدا کند.

۱. استفاده از روشهای گیاهی برای بزرگ شدن سینه

یکی از محصولات گیاهی برای بزرگ شدن سینه دانه شنبلیله است. برای استفاده از این دانه در ابتدا باید آن را داخل روغن خردل بکوبید و سپس سینه ها را با استفاده از آن ماساژ دهید. دانه رازیانه یکی دیگر از دانه هایی است که می تواند برای بزرگ شدن سینه مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از دانه رازیانه می توانید آن را در روغن مصرفی خود بریزید و سپس سینه ها را با استفاده از آن ماساژ دهید.

۲. استفاده از خوراکی برای بزرگ کردن سینه

دومین روشی که برای بزرگ کردن سینه موثر است استفاده از خوراکی های مفید در این زمینه است.‌ اگر شما در رژیم غذایی روزانه خود مقدار بیشتری آجیل و یا لبنیات قرار دهید، سایز سینه افزایش پیدا میکند.

۲. استفاده از خوراکی برای بزرگ کردن سینه

استفاده از دانه سویا و بذر کتان نیز می‌تواند برای بزرگ شدن سینه موثر باشد. سویا سرشار از ایزوفلاون است، به همین دلیل استفاده از آن می تواند برای بزرگ شدن سایز سینه مناسب باشد، اما از آنجایی که هر ماده غذایی باید به اعتدال مصرف شود، بهتر است در مصرف سویا زیاده روی نکنید زیرا باعث به وجود آمدن اختلال در چرخه قاعدگی خواهد شد.

۳. انجام ورزش های مخصوص برای بزرگ شدن سینه

انواع ورزش های مخصوص برای بزرگ شدن سینه نه تنها باعث بالاتر رفتن سایز سینه ها می شود، بلکه باعث میشود سینه ها سفت تر و عضلانی تر شوند. انجام حرکت های مخصوص یوگا برای بزرگ شدن سینه موثر هستند.

به صورت کلی در این مقاله پرداختن به تمامی ورزش هایی که برای بزرگ شدن سینه در یک هفته موثر هستند، ممکن نیست، اما اگر بخواهیم به یک حرکت اشاره کنیم می توانیم حرکت مار کبری را نام ببریم. برای انجام این حرکت باید گام های زیر را طی کنید:

روی شکم دراز کشیده و کف دست خود را در قسمت زیر شانه روی زمین قرار دهید.

کف دست خود را روی زمین فشار بدهید تا بدن شما کشیده شود.

شانه ها را شل کنید.

قفسه سینه خود را به سمت بیرون باز کنید.

با انجام این حرکت به صورت منظم و به تعداد ۱۰ بار در یک روز می توانید در یک هفته سایز سینه خود را بزرگتر کنید.

۳. انجام ورزش های مخصوص برای بزرگ شدن سینه

مطلب پیشنهادی

درد دور ناف و سرطان

درد دور ناف و سرطان

درد دور ناف از جمله مشکلاتی به شمار می‌ رود که تعداد زیادی از افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *