یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 8:48 بعد از ظهر

آسان ترین راه مهاجرت به اتریش

اتریش به عنوان یکی از کشورهای اروپایی، توانسته نظر بسیاری از مردم جهان را برای مهاجرت جلب کند. در حال حاضر، بسیاری از مردم کشور ایران متقاضی مهاجرت به کشور اتریش هستند تا بتوانند از مزایای مهاجرت به این کشور بهره مند شوند. اما دغدغه ای که همواره برای مردم وجود دارد این است که بهترین و آسان ترین راه مهاجرت به اتریش کدام است؟ در حالی که روش های مختلفی برای مهاجرت به اتریش وجود دارند، این شما هستید که باید بر اساس شرایط خودتان بهترین روش را برای مهاجرت و دریافت اقامت در اتریش انتخاب کنید. در ادامه این مقاله سیب قصد داریم در مورد بهترین و آسان ترین راه مهاجرت به اتریش صحبت کنیم.

اقامت اتریش 2023✔️ آسان ترین راه اقامت در اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای واقع در اروپاست که توانسته نظر بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کند. این کشور می تواند به واسطه داشتن امکانات رفاهی خوب و امکان تحصیل رایگان، برای اقامت خانوادگی و فردی افراد مختلف جامعه کشور ایران، گزینه بسیار خوبی محسوب شود. در حالی که بسیاری از مردم جهان متقاضی سفر به این کشور هستند، بسیار مهم است که مردم قبل از دریافت ویزا و اقامت برای مهاجرت به کشور اتریش، در مورد روش های مختلف اقامت در این کشور اطلاعات کسب کنند.

اقامت اتریش 2023✔️ آسان ترین راه اقامت در اتریش

همانطور که می دانید نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور ایران بسیار افزایش پیدا کرده است و این موضوع می تواند دریافت اقامت در کشور اتریش را با چالش های مختلفی همراه کند. به همین خاطر، بسیاری از مردم کشور ایران که متقاضی دریافت اقامت در اتریش هستند، به دنبال آسان ترین راه اقامت در اتریش می باشند تا هم در هزینه های خودشان صرفه جویی کنند و هم بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، اقامت خود را در کشور اتریش دریافت کنند.

انواع روش مهاجرت به اتریش

قبل از اینکه بخواهیم آسان ترین روش را برای دریافت اقامت در اتریش بیان کنیم، باید در مورد انواع روش های اقامت در اتریش صحبت کنیم. این روش ها در ادامه برای شما نام برده شده اند که البته هر کدام شرایط و معیارهای خاص خودشان را دارند و نمی توان در این مقاله به طور کامل هر کدام از آن ها را شرح داد. انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به کشور اتریش وابسته به شرایط شماست. برخی از افراد ممکن است بتوانند با تمکن مالی به این کشور سفر کنند و برخی از افراد دیگر از طریق تحصیل و بورسیه گرفتن. چیزی که بدیهی است این است که شما برای مهاجرت به اتریش، باید در اولین قدم بدانید که چه روش هایی برای این کار وجود دارند و پس از آن، بهترین روش را برای مهاجرت در نظر بگیرید.

اقامت اتریش 2023✔️ آسان ترین راه اقامت در اتریش

  • دریافت اقامت از طریق تمکن مالی
  • دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری
  • دریافت اقامت از طریق نامزدی
  • دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت
  • دریافت اقامت از طریق کار
  • دریافت اقامت از طریق تحصیل
  • دریافت اقامت از طریق ازدواج
  • دریافت اقامت از طریق تولد
  • دریافت اقامت از طریق پناهندگی
  • دریافت اقامت از طریق کارت های رنگی سفید قرمز و قرمز

چگونه آسان ترین روش را برای اقامت در اتریش انتخاب کنیم؟

چگونه آسان ترین روش را برای اقامت در اتریش انتخاب کنیم؟

می دانیم که یکی از دغدغه های شما برای دریافت ویزا و اقامت در کشور اتریش، هزینه و زمان است. به طور کلی، هیچ روش مطلقی وجود ندارد که بتوانیم بگوییم این روش بهترین روش برای دریافت اقامت در اتریش است. چون به هر حال شرایط هر یک از افراد برای دریافت اقامت در کشور اتریش متفاوت است. برای اینکه بتوانید بهترین و آسان ترین روش را برای دریافت اقامت در اتریش انتخاب کنید، می بایست در اولین قدم شرایط خود را بررسی کنید. اگر شرایط شما مطابق با هر یک از روش های دریافت اقامت در کشور اتریش است، آن روش را انتخاب کنید.

ممکن است به تازگی شروع به تحصیل کرده باشید و بتوانید با رزومه خودتان، ویزای تحصیلی دریافت کنید. یا اینکه سنی از شما گذشته است و می خواهید از طریق سرمایه گذاری به کشور اتریش مهاجرت کنید. انتخاب بهترین روش برای اقامت در اتریش وابسته به شرایط شماست.

چگونه آسان ترین روش را برای اقامت در اتریش انتخاب کنیم؟

اقامت از طریق تمکن مالی؛ یکی از آسان ترین روش ها برای اخذ اقامت در کشور اتریش

حال که متوجه شدید بهترین روش اقامت در کشور اتریش لزوما یک مورد نیست و بستگی به موارد بسیار متعددی دارد، می خواهیم یکی از آسان ترین روش ها برای اخذ اقامت در کشور اتریش را به شما معرفی کنیم. اقامت از طریق تمکن مالی یکی از ساده ترین روش هایی است که می توانید از آن برای دریافت اقامت در کشور اتریش کمک بگیرید. با اقامت تمکن مالی دیگر نیازی به صرف هزینه زیادی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اثبات کنید درآمد کافی برای زندگی کردن در کشور اتریش را دارید، البته بدون اینکه بخواهید در کشور مبدا و مقصد کار کنید.

منبع درآمد شما می تواند مربوط به سود بانکی، حقوق بازنشستگی و یا سود سرمایه گذاری در کشور ایران باشد؛ اما شما نمی توانید با درآمد ماهانه‎ای که از کار کردن در کشور ایران دارید، اقامت تمکن مالی در کشور اتریش را دریافت کنید. از مزایای دریافت اقامت در اتریش از طریق تمکن مالی می توان به عدم محدودیت سنی اشاره کرد. شما می توانید فرزندان زیر 18 سال خود را به همراه داشته باشید و برای آن ها نیز اقامت دائم دریافت کنید. همچنین، نیازی نیست که به صورت سالانه به دولت کشور اتریش مالیات پرداخت کنید. البته تمامی سختی کار برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی این است که باید تمکن مالی خودتان را اثبات کنید.

اقامت از طریق تمکن مالی؛ یکی از آسان ترین روش ها برای اخذ اقامت در کشور اتریش

برای این کار نیز نیاز دارید که گردش مالی قدرتمندی داشته باشید. به طوری که هر ماه حداقل 1800 یورو درآمد ماهیانه داشته باشید. البته این درآمد به ازای همراه داشتن همسر و فرزند افزایش پیدا می کند. به طوری که برای همسر باید به اندازه 900 یورو به درآمد ذکر شده اضافه کنید و برای هر فرزند زیر 18 سال نیز باید 300 یورو درآمد ماهانه (مازاد بر 1800 یورو) داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *