جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:23 قبل از ظهر

از کجا بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

انتخاب رنگ مو نیاز به کمی تجربه دارد. گاهی پیش می آید رنگی را انتخاب می کنید که باب میل شما است اما در زمان اجرای آن از انتخاب خود پشیمان می شوید. یک شخص با تجربه مانند آرایشگر با در نظر گرفتن پارامتر های بسیاری می تواند به مشتری خود کمک کند که چه طیف رنگی متناسب با صورت او است. اما گاهی فرد می خواهد خود از بین چندین مدل یک مدل را برای خویش اجرا کند. در نتیجه با در نظر گرفتن مواردی که در ادامه مطالب به آن اشاره خواهیم کرد و شما می توانید بفهمید چه رنگی می تواند زیبایی و جذابیت بیشتری را به شما هدیه دهد. با سیب همراه باشید.

10 راهکار که بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

شناخت کافی از رنگ مو

شناخت رنگ های سرد و گرم شما را در انتخاب یک قدم جلو خواهد انداخت. رنگ گرم منحصر به فرد است و شخص احساس سرزندگی می کند. رنگ هایی چون شرابی، مسی، برنز، قرمز و غیره از خانواده رنگ های گرم هستند. اما رنگ های سرد بر پایه رنگ آبی اجرا می شوند. رنگ های سرد کمی کدر هستند مانند نسکافه ای، دودی، نقره ای، مرواریدی، زیتونی و غیره. برای اجرای این رنگ باید به کمک دکلره مو را به پایه مورد نظر برسانید.

قابل توجه است اشخاصی که از پوست روشنی برخوردار هستند و اندام چاقی دارند جزء دسته گرم به حساب می آیند. همچنین افرادی که پوستی تاریک یا گندمی دارند و دارای اندامی لاغری هستند از دسته سرد هستند.

10 راهکار که بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

از طریق رنگ زیر چشم

بهتر است برای انتخاب رنگ مو جلوی یک پنجره بایستید تا صورت شما روشنی طبیعی را داشته باشد. حال به کمک یک آینه به زیر چشم خود دقت کنید اگر رنگ آن آبی یا بنفش باشد اجرای رنگ سرد بهترین گزینه است. اما با مشاهده رنگ سبز یا زرد اجرای رنگ های گرم مناسب می باشد.

تست رژگونه

انتخاب دو رنگ از رژگونه به رنگ های هلویی و صورتی خاکستری می تواند شما را در برگزیدن رنگ مو کمک کند. ابتدا هر یک را به یکی از گونه ها بزنید سعی کنید حجم آنها زیاد باشد تا آزمایش به درستی انجام شود. اگر رنگ صورتی به صورت شما جذابیت بیشتری بخشید اجرای رنگ سرد مناسب است در غیر این صورت رنگ گرم مناسب است.

10 راهکار که بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

رنگ چشم

بدون در نظر گرفتن سایر اعضای صورت داشتن رنگ چشم روشن، انتخاب رنگ بلوند بهترین انتخاب برای رنگ مو است. انتخاب رنگ سرد برای افراد چشم آبی مناسب است. اجرای رنگ های جیغ برای افراد چشم روشن می تواند گزینه ایده آلی باشد.

رنگ پوست

انتخاب رنگ مو با در نظر گرفتن رنگ پوست بسیار مناسب است. اما چگونه رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟ اگر در مقابل خورشید احساس سوختگی کردید دارای پوست سردی هستید. اما اگر پوست شما برنزه شد دارای پوست گرمی هستید.

انتخاب رنگ مو با رنگ رگ دست

با داشتن رنگ رگ دست آبی می توان به این نتیجه برسید که شما دارای پوستی سرد هستید. افراد دارای پوست سرد بهتر است رنگ سرد را برای مدل موی خود انتخاب کنند. اما اگر این رنگ به سبز تمایل زیادی دارد شما دارای پوستی گرم هستید. در نهایت مدل موی گرم برای پوست گرم بهترین انتخاب است.

انتخاب رنگ مو با رنگ رگ دست

پوشیدن زنجیر

برای انتخاب رنگ مو دو زنجیر یکی نقره و دیگری طلا به فاصله زمانی گردن کنید. حال رنگ نقره یا طلا کدام با پوست شما ست است. اگر نقره بیشتر با پوست شما هماهنگ بود رنگ سرد را انتخاب کنید. اما اگر طلا به پوست شما جذابیت بخشید رنگ گرم را انتخاب کنید.

سن شخص

انتخاب رنگ مو مطابق با سن شخص از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. افراد جوان بهتر است رنگ هایی چون مشکی قهوه ای و در کل رنگ تیره را انتخاب کنند. اگر سن میانسالی را رد کرده اید بلوند مناسب است.

انتخاب رنگ مو با رنگ رگ دست

هماهنگی رنگ چشم و رنگ پوست

انتخاب رنگ مو قهوه ای برای افرادی که پوستی تیره و چشم قهوه ای دارند بهترین انتخاب است. اما رنگ شیری برای افراد که دارای چشم روشن و پوست تیره دارند بسیار مناسب است. رنگ خاکستری برای افراد چشم و پوست روشن ایده آل است.

در نظر گرفتن هیکل و تناسب اندام

برخی رنگ ها صورت شما را لاغر نشان می دهد و برخی از رنگ ها صورت شما را توپر تر نشان می دهد. پس اگر صورت لاغری دارید و با استفاده از رنگ مو می خواهید کمی توپر تر بنظر برسد یا برعکس آن، باید حواستان به رنگی که انتخاب می کنید باشد.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *