یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 4:01 قبل از ظهر

رنگ موی دودی روشن با دکلره

رنگ موی دودی روشن یکی از رنگ هایی است که در تمامی سنین مشتریان خاص خود را دارد به همین دلیل می‌توان آن را رنگی پرکاربرد دانست. رنگ موی دودی روشن ترکیب های متفاوتی دارد که برای به دست آوردن برخی از آنها به دکلره نیاز است و برخی دیگر بدون دکلره روی مو ها اجرا می شوند. رنگ موی دودی با دکلره زیبایی و جلوه زیادی روی موها دارد و به صورت کلی استفاده از دکلره جلوه بهتری به موهای دودی می دهد. در این مقاله قصد داریم به ترکیب رنگ دودی روشن با دکلره بپردازیم و شما را با ترکیبات مختلف آشنا کنیم. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

15 فرمول ترکیب رنگ موی دودی روشن با دکلره فوق العاده زیبا و جذاب

۱. رنگ مو دودی طلایی

برای به دست آوردن این ترکیب رنگ باید رنگ دودی طلایی و رنگ بلوند خیلی روشن را با یکدیگر مخلوط کنید و به این ترکیب اکسیدان ۹ درصد بیفزایید. در نهایت ترکیب را روی موهای خود که از قبل آنها را به پایه رسانده اید، قرار دهید.

۲. رنگ مو بلوند دودی روشن

در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید. رنگ دودی روشن را با واریاسیون دودی و اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید.

v15 فرمول ترکیب رنگ موی دودی روشن با دکلره فوق العاده زیبا و جذاب

۳. رنگ مو دودی زیتونی

موهایی که برای رنگ مو دودی زیتونی مناسب هستند حتماً باید در پایه شماره ۸ باشند. بعد از رساندن موها به پایه رنگ زیتونی شماره ۷ را با رنگ دودی شماره ۸ و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و آن را به مدت ۴۵ دقیقه روی موهای خود بگذارید.

۴. رنگ مو دودی نقره ای

برای به دست آوردن این ترکیب در ابتدا هایلایت نقره ای را با رنگ موی دودی و اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید. به این ترکیب واریاسیون نقره ای و بنفش بیفزاید. در نهایت ترکیب را به مدت ۲۰ دقیقه روی موهای خود که با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ رسانده اید قرار دهید.

۵. رنگ مو دودی کاراملی

رنگ کاراملی شماره ۷ و رنگ کاراملی شماره ۸ و رنگ دودی شماره ۸ را با رنگ ماهاگونی شماره ۶ و اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید. این ترکیب را روی موهایی که پایه ۸ دارند قرار دهید.

ترکیب رنگ های موی دودی روشن با دکلره فوق العاده زیبا و جذاب

۶. رنگ مو دودی خاکستری

برای بدست آوردن این رنگ موی پیچیده در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ده برسانید. رنگ بلوند دودی شماره ۱۰ را با رنگ خاکستری شماره ۱۰، رنگ نقره ای شماره ۷، رنگ موی سه صفر، واریاسیون خاکستری، واریاسیون نقره ای و آبی و اکسیدان شماره ۲ ترکیب کنید. این ترکیب را برای نیم ساعت روی موهای خود قرار دهید.

15 فرمول ترکیب رنگ موی دودی روشن با دکلره فوق العاده زیبا و جذاب

۷. رنگ مو دودی یاسی

برای به دست آوردن این رنگ فانتزی و جذاب رنگ موی دودی شماره ۸ را با رنگ موی یاسی، رنگ موی صورتی، واریاسیون بنفش، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک ترکیب کنید. این ترکیب را روی موهای خود که آنها را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ رسانده‌اید، قرار دهید.

۸. رنگ مو دودی صدفی

برای به دست آوردن این ترکیب رنگ دودی شماره ۸ را با رنگ صدفی شماره ۱۰، رنگ مرواریدی شماره ۷ و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و آن را روی موهایی که پایه دکلره ۱۰ دارند قرار دهید.

۹. رنگ مو دودی عسلی

برای به دست آوردن این رنگ مو در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ برسانید. رنگ بلوند شکلاتی شماره ۶ را با رنگ دودی شماره ۶، رنگ موی عسلی شماره ۷ و واریاسیون طلایی مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.

۱۰. رنگ مو دودی نسکافه ای

بعد از رساندن موها به پایه شماره ۶، رنگ بلوند دودی تیره، بلوند تیره و قهوه ای نسکافه ای روشن را با اکسیدان ۶ درصد روی موها قرار دهید.

15 فرمول ترکیب رنگ موی دودی روشن با دکلره فوق العاده زیبا و جذاب

۱۱. رنگ مو دودی روشن

بعد از رساندن موها به پایه شماره ۹ یا ۱۰، رنگ بژ متوسط، رنگ بژ روشن، رنگ زیتونی شماره ۷، رنگ دودی شماره ۶، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره ۱ را روی موهای خود قرار دهید.

۱۲. رنگ موی دودی متوسط

بعد از رساندن مو ها به پایه شماره ۸، رنگ دودی شماره ۸ را با رنگ زیتونی شماره ۷ و اکسیدان شماره یک ترکیب کرده و آن را روی موها قرار دهید.

۱۳. رنگ مو دودی تیره

بعد از رساندن موها به پایه شماره ۹ یا ۱۰، رنگ بلوند دودی روشن را با واریاسیون دودی با اکسیدان شماره ۱ ترکیب کرده و آن را روی موها قرار دهید.

ترکیب رنگ های موی دودی روشن با دکلره فوق العاده زیبا و جذاب

۱۴. رنگ مو دودی گردویی

بعد از رساندن ها به پایه شماره ۷، رنگ بلوند شکلاتی، بلوند دودی بنفش و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر ترکیب کنید.

۱۵. رنگ آمبره دودی

برای به دست آوردن این ترکیب رنگ مو های خود را رنگ دودی متوسط کنید و سپس روی قسمت پایین موها از دکلره استفاده کنید. در نهایت برای پایین مو از رنگ دودی روشن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *