سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 6:45 بعد از ظهر

ترکیب سبز سدری سفید طلایی در دکوراسیون داخلی

سبز سدری هیچ حد و مرزی برای طراحی های مختلف دکوراسیون نمی شناسد. طراحی دکوراسیون شما چه به سبک سنتی باشد، چه معاصر یا حتی مدرن، جای تعجب نیست که رنگ سبز در آن با هر چیزی به خوبی هارمونی ایجاد کند. اما ترکیب سبز سدری و سفید طلایی در دکوراسیون داخلی یکی از بهترین انتخاب هاست.

با سیب همراه باشید. چون قرار است به چند رنگ که به خوبی با سبز جفت می شوند نگاه کنیم.

ترکیب رنگ سبز سدری با سفید

رنگ های سبز سرد (مثل سدری) به طرز باورنکردنی با سفید جور می شوند. این ترکیب باعث افزایش حس آرامش و روحیه فرد می شود. ترکیب رنگ سبز آرامش بخش مریم گلی، زمرد، یشمی و سدری خنک، با سفید تعادل کاملی را ایجاد می کند.

در دکوراسیون خانه بهتر است که رنگ سفید را به عنوان رنگی اصلی (مثلا برای دیوارها) و زنگ سبز سدری را به عنوان مکمل (مثلا برای جزئیات) انتخاب کنید. در دکوراسیون آشپزخانه کابینت های اصلی را به رنگ سفید انتخاب کنید زیرا ترکیب سبز سدری و سفید می تواند قدرت رنگ سبز سدری را افزایش دهد.

رنگ سفید بهترین رنگ برای هماهنگی با انواع رنگ های سبز است. از سبزهای عمیق جنگلی گرفته تا سبزترین لیموهای زنده، رنگ سفید فوراً کنتراست و طراوت را به طرح و سبک دکوراسیون شما اضافه می کند.

ترکیب رنگ سبز سدری با سفید

ترکیب رنگ سبز سدری و طلایی

هارمونی واضحی در ترکیب رنگ سبز و طلایی در دکوراسیون وجود دارد. این ترکیب، یادآور رنگ‌هایی است که در طبیعت یافت می‌شوند؛ مانند تغییر رنگ برگ درختان در انتهای تابستان تا شروع پاییز، یا رقص نور شدید خورشید بر روی علف‌های وحشی. هر چه که باشد، این ترکیب رنگ یکی از سبک های سلطنتی است که اگر آن را در هر فضایی استفاده کنید، زیبایی را چشمگیر و دو چندان می‌کند، فضایی از پیچیدگی اما بسیار آرامبخش را ایجاد می کند.

در دکوراسیون اتاق نشیمن خود می توانید ترکیب رنگ سبز سدری و سفید طلایی را بسیار هوشمندانه و ظریف استفاده کنید. اگر اتاق نشیمن پنجره بزرگ و کاملا نورگیر دارد، می توانید قسمتی از دیوار و سقف اطراف پنجره را از کف تا بالا به رنگ سبز سدری نقاشی کنید. به این شکل با استفاده از منبع نور طبیعی می توانید اتاق را به خوبی مانند یک تابلو نقاشی قاب بندی کنید.

ترکیب رنگ سبز سدری و طلایی

در قسمت زیرین پنجره داشتن گل های آپارتمانی مانند زاموفیلیا و فیکوس بلک در داخل گلدان های سرامیکی سفید و بزرگ فضای اتاق را طبیعی تر جلوه می دهد.

رنگ طلایی رنگی فاخر و لوکس محسوب می شود. برای استفاده از ترکیب سبز و طلایی در دکوراسیون خود بهتر است رنگ را سبز سدری انتخاب کنید و حداقل رنگ را به طلایی اختصاص دهید. برای مثال در همان اتاق نشیمن با دیوارهای سبز رنگ و گلدان های سفید بهتر است که از اکسسوری هایی استفاده کنید که رنگ طلایی دارند.  مثلا می توانید جلو مبلی های فلزی به رنگ طلایی با طرح کشیده یا منحنی کمی، در دکوراسیون خود بکار ببرید. یا یک جفت میز تودرتوی چوبی گرد، که بر روی آن چراغ یا گلدان رومیزی با طرح طلایی قرار می گیرد نیز می تواند کانون توجه ببینده در گوشه ای از اتاق نشیمن باشد.

ترکیب رنگ سبز سدری و طلایی

 

استفاده زیاد از رنگ طلایی با ترکیب سبز سدری بیننده را دلزده می کند و حالتی بسیار اغراق آمیز به دکوراسیون شما می دهد. فراموش نکنید که چشمگیر ترین زیبایی ها با تعادل و هماهنگی امکان پذیر است. بهترین استفاده از رنگ سفید برای دو یا سه دیوار است. تصور کنید که  تلویزیون روی یک دیوار سفید ساده با سیم کشی مخفی قرار دارد. گستردگی رنگ سفید، رنگ چشم نواز اطراف پنجره را متعادل می کند.

رنگ سبز اغلب با مثبت بودن، هماهنگی، آرامش و سرزندگی همراه است. طول موج رنگ سبز سدری کوتاه است بنابراین انرژی کمتری از چشمان بیننده می گیرد، که باعث می‌شود دیدن اجسام و دکوراسیون، راحت و دلپذیر گردد.

ترکیب رنگ سبز سدری با سفید

اگر می خواهید رنگی به فضایی کسل کننده اضافه کنید، بدون شک سبز انتخاب مناسبی است. ترکیب سبز سدری، سفید و طلایی در دکوراسیون داخلی بسیار وسوسه انگیز است. سلیقه و استعداد خود را در طراحی و چیدمان دکوراسیون خانه خود بسنجید و آرامش طبیعت را با این ترکیب جادویی به خانه خود دعوت کنید.

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳