پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 3:40 قبل از ظهر

تزیین ناحیه تناسلی

یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها با افزایش سن زیباسازی واژن و دستگاه تناسلی است. بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط سیب روش‌های موثری برای تزیین ناحیه تناسلی بانوان  وجود دارند. بنابراین لازم نیست که برای جوان و سالم نگهداشتن این عضو بدن به دنبال عمل‌های جراحی باشید. برای مثال به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب در این زمینه تنها کافی است که علاوه بر رعایت بهداشت فردی، طبق نظر پزشک متخصص زنان خود عمل کنید. در این مطلب با ما همراه باشید، زیرا در ادامه چندین روش زیباسازی این ناحیه خصوصی از بدن زنان را آموزش داده‌ایم.

روش زیباسازی ناحیه دستگاه تناسلی و واژن در زنان

با شروع دهه سوم زندگی خانم‌ها ممکن است که حجم لب بیرونی و تپه ونوس دستگاه تناسلی آن‌ها به دلیل از دست دادن چربی کاهش یابد. البته این اتفاق برای صورت و سینه بانوان نیز می‌افتد. در این دوره زمانی به صورت همزمان تغییراتی نیز در داخل آلت تناسلی شروع می‌شود.

خانم‌ها به مرور که به دوران یائسگی خود نزدیک می‌شوند، پوشش واژنشان نازک شده و جریان خونشان در این ناحیه کاهش می‌یابد. همچنین در این زمان ماهیچه‌های لگن بانوان نیز ضعیف‌تر می‌گردد. این اتفاقات اعتماد به نفس زنان را در هنگام رابطه جنسی کاهش می‌دهند، در حالی که با یک سری روش‌های ساده می‌توان بروز این اتفاقات را به تعویق انداخت.

روش زیباسازی ناحیه دستگاه تناسلی و واژن در زنان

استفاده از مواد شوینده ملایم

به یاد داشته باشید که شستن مداوم لب‌های واژن ضروری نیست. برای شستشوی دستگاه تناسلی بهتر است که به جای صابون‌های معمولی از پاک‌کننده‌های ملایم استفاده کنید. این امر از خشکی و تحریک بافت لب‌های واژن جلوگیری به عمل می‌آورد.

عدم جلوگیری از کاهش یا افزایش مداوم وزن

در صورتی که دائم کاهش یا افزایش وزن داشته باشید، واژن نیز دچار تغییرات مداوم خواهد شد. در واقع هر چقدر نوسانات وزن بیشتر باشد، این ناحیه از بدن بیشتر دچار کشش می‌شود. بنابراین حفظ تناسب اندام اهمیت زیادی دارد. اگر مرتب وزن خود را کاهش می‌دهید، ممکن است که چربی ناحیه بالای لب‌ها و خود ناحیه تناسلی برنگردد.

روش زیباسازی ناحیه دستگاه تناسلی و واژن در زنان

مراقبت از عضلات کگل

حتما می‌دانید که هر چقدر واژن تنگ‌تر باشد، رابطه جنسی بهتری را تجربه خواهید کرد. برای تقویت عضلات کگل می‌توان یک سری حرکات ورزشی را روزی 3 نوبت انجام داد. برای این منظور می‌توانید عضلات کف لگن خود را 5 ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید. انجام این حرکات برای 100 بار در هر نوبت توصیه شده است. البته اگر این ورزش در طول روز زمان زیادی از شما می‌گیرد، می‌توانید بخشی از آن را در هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

برای انجام یکی دیگر از تمرینات کگل به منظور زیبا کردن واژن می‌توانید از وسیله‌ای به نام مخروط واژن کمک بگیرید. این وسیله که به اندازه پنبه‌های دوران قاعدگی است، اندازه‌های مختلفی دارد. شما باید مخروط واژن را درون واژن قرار داده و برای مدت زمانی آن را نگه دارید. افزایش وزن این جسم به مرور موجب تقویت ماهیچه‌های واژن می‌شود. بهتر است که در ابتدا از وزنه‌ای سبک شروع کرده و دو بار در روز به مدت 15 دقیقه به ماهیچه‌های واژن فشار وارد کنید. با افزایش توانایی خود در نگهداری وزنه می‌توانید وزن آن را بیشتر نمایید.

روش زیباسازی ناحیه دستگاه تناسلی و واژن در زنان

ورزش کردن

اگر می‌خواهید روی توانمندی ماهیچه‌های واژن بیشتر کار کنید، بهتر است که روزی 15 دقیقه روی توپ‌های سوئیسی بنشینید. این عمل بدون اینکه روی ماهیچه‌های کف لگن فشار بیاورد، این نواحی از بدن را منقبض می‌سازد. این ورزش شاید در نظر اول نتیجه‌ای نداشته باشد، اما روشی کارآمد برای حفظ ماهیچه‌های کف لگن است.

افزایش فعالیت جنسی

تغییر در بافت و عضلات ناحیه واژن در هر صورت به مرور زمان اتفاق می‌افتد. شما باید برای جلوگیری از این مشکلات و تزیین ناحیه تناسلی، این منطقه را تحریک کرده و بدین ترتیب جریان خون را در آن افزایش دهید. افزایش جریان خون لذت جنسی را افزایش می‌دهد که البته میزان آن در اثر افزایش سن کاهش می‌یابد. همچنین دقت داشته باشید که مایع منی هم برای دستگاه تناسلی بانوان اثرات ضد پیری دارد، البته اگر نگران باردار شدن نباشید. اثرات جوان‌کنندگی این مایع به دلیل هورمون‌ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی درون آن است.

روش زیباسازی ناحیه دستگاه تناسلی و واژن در زنان

عدم دوچرخه سواری طولانی مدت

اصطکاک طولانی مدت بدن با صندلی می‌تواند باعث کشش زیاد در لب‌های واژن شود. این مشکل زمانی حادتر است که لب‌های بیرون واژن به طور طبیعی بزرگ باشند.

دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را که در رابطه با افزایش اطلاعات شما نوشته شده را از دست نداده و مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

مراحل تشکیل جنین

مراحل تشکیل جنین

اگر به تازگی باردار شده باشید، بدون شک چند ماه آینده را صرف فکر کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳