جمعه , 10 فروردین 1403 - 6:23 بعد از ظهر

حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه برای اقامت

برای اخذ اقامت کشور ترکیه می توان از روش های مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها خرید ملک در ترکیه است. در این میان عوامل متعددی در حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه به منظور اخذ اقامت تاثیرگذار هستند. جالب است بدانید طبق آماری که منتشر شده است، بخش زیادی از متقاضیان خرید ملک و مسکن در کشور ترکیه ایرانیان به شمار می روند. برای اینکه از این روش استفاده کنید و به دنبال اخذ اقامت کشور ترکیه بروید، بهتر است قبل از قدم نهادن در این مسیر مزایا و معایب کار را بررسی کنید.

خرید ملک در کشور ترکیه با سرمایه‌گذاری در این کشور تفاوت چندانی ندارد. به همین علت برای گرفتن پاسپورت ترکیه سعی کنید ابتدا شرایط را به خوبی بسنجید. برای خرید ملک در ترکیه حداقل هزینه ای که نیاز است پرداخت کنید، به چند عامل مهم وابسته خواهد بود. به عنوان مثال از جمله عوامل موثر برای خرید در ترکیه و سرمایه‌ گذاری در این کشور، متراژ خانه به شمار می‌رود. علاوه بر این شهر و منطقه ای که برای خرید ملک در کشور ترکیه مد نظر قرار داده اید و امکانات محلی نیز می‌توانند در این زمینه تاثیرگذاری خود را نشان دهند. این پایان کار نیست و نوع ساخت بنا و انواع دسترسی ها نیز در حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه تاثیرگذاری خود را نشان خواهند داد.

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه (+ شرایط اخذ اقامت ۲۰۲۳)

با این شرایط گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد تا بتوانید برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه اقدام نمایید. پس از آنکه حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه مشخص شد، می توانید با فروشنده توافق کرده و به صورت اقساطی هزینه‌ های لازم را پرداخت کنید. در واقع خرید اقساطی ملک در ترکیه یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت و دریافت پاسپورت این کشور به شمار می رود. در شهرهای مختلف کشور ترکیه حداقل قیمتی که برای خرید ملک پرداخت می کنید تفاوت بسیاری خواهد داشت.

به طور مثال در استانبول برخی مواقع قیمت هر متر مربع از خانه ای که مد نظر قرار می دهید نسبت به خانه های دیگر، قیمت دو برابر دارد. در این شرایط سعی کنید برای دریافت اقامت کشور ترکیه و سرمایه گذاری در این کشور از مجموعه‌ های فعال کمک گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه (+ شرایط اخذ اقامت ۲۰۲۳)

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه (+ شرایط اخذ اقامت ۲۰۲۳)

در کشورهای مختلف قوانین و قواعد جدیدی برای دریافت اقامت سرمایه گذاری اعلام می‌ کنند. با توجه به اینکه کشور ترکیه یکی از جذاب ترین مقاصد برای مهاجرت ایرانیان است، بخش زیادی از افراد دنبال کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط اخذ اقامت این کشور هستند. یکی از بهترین روش ها برای اقامت کشور ترکیه، خرید ملک به شمار می رود. با توجه به اینکه سرمایه گذاری در کشور ترکیه امروزه به میزان قابل توجهی بالاتر رفته است، از این راهکار می‌توانید کمک بگیرید. بدون تردید نرخ رشد بالای قیمت ملک در کشور ترکیه یک مزیت بی نظیر برای افراد متقاضی خواهد بود.

در کنار این موارد اقتصاد رو به رشد کشور ترکیه و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی می تواند یک فاکتور مهم دیگر برای سرمایه گذاری در این کشور شناخته شود. نکات مختلفی هستند که باید برای اخذ اقامت کشور ترکیه در سال ۲۰۲۳ مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال اگر قصد اخذ اقامت کشور ترکیه را دارید و به دنبال خرید ملک از یک ایرانی هستید، به خواسته خود دست پیدا نخواهید کرد. در واقع خرید ملک از یک ایرانی در کشور ترکیه تنها یک روش سرمایه گذاری خواهد بود. این شرایط بیانگر این است که با خرید ملک از یک ایرانی در ترکیه قادر به اخذ اقامت این کشور نخواهید بود.

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه (+ شرایط اخذ اقامت ۲۰۲۳)

انواع املاک مسکونی و تجاری کلید نخورده و همچنین دست دوم با قیمت مناسب در کشور ترکیه عرضه می شوند. سعی کنید در پروسه خرید ملک در کشور ترکیه حتما از یک وکیل مهاجرتی متخصص کمک بگیرید. با توجه به اینکه عقد قرارداد، انتقال سند و همچنین رعایت نکات لازم برای دریافت اقامت اهمیت بالایی دارد، یک وکیل مهاجرتی در این زمینه به شما کمک فراوانی خواهد نمود. پس از آنکه خرید ملک در کشور ترکیه را تکمیل کردید باید برای انتقال سند از فروشنده مراحل اداری آن را طی کنید. در این بین می توانید با مراجعه به اداره مهاجرت ترکیه درخواست خود را برای دریافت اقامت ارائه دهید.

تمام مستندات و مدارک لازم را باید با خود همراه داشته باشید. در نهایت پس از بررسی هایی که از مدارک شما به عمل آورده می شود، یک اقامت یک یا دو ساله به شما خواهند داد. یکی دیگر از شرایط اخذ اقامت در کشور ترکیه، حضور در این کشور ۱۱ ماه از سال است. پس از ۵ سال اقامت موقت در کشور ترکیه برای اقامت دائم لازم است که حداقل ۱۱ ماه سال در این کشور حضور داشته باشید. علاوه بر این برای دریافت پاسپورت و تابعیت ترکیه پس از سه سال اقامت دائم و حضور ۱۱ ماه از سال در این کشور می توانید درخواست خود را ارائه دهید.

مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه

مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه

با پرداخت حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه می توانید برای دریافت اقامت اقدام نمایید. بدون تردید خرید ملک در ترکیه مزایای متعددی برای شما دارد. اقامت در ترکیه با توجه به قیمت مناسب ملک نسبت به ملک های ایران و همچنین هزینه زندگی در این کشور می توانند از جمله مزایای سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ترکیه باشند. علاوه بر این با خرید ملک در ترکیه به راحتی می توانید به این کشور رفت و آمد داشته باشید. دسترسی راحت به امکانات و همچنین امکان سفر به کشورهای مختلف دنیا با پاسپورت ترکیه، بدون نیاز به ویزا از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه هستند. در این میان معایب خرید ملک در ترکیه مانند مالیات زیاد و افزایش کلاهبرداری را نیز مد نظر داشته باشید.

مجله اینترنتی سیب با هدف پاسخگویی به نیازهای شما تلاش کرده است اطلاعات کاربردی در این خصوص ارائه دهد.

 

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *