شنبه , 6 مرداد 1403 - 9:04 قبل از ظهر

تست بارداری با موبایل

معمولاً بعد از گذشت یک هفته تا ده روز از دوران پریودی , خانم ها در مورد بارداری خود مشکوک می شوند , اما نمی دانند ازچه روش هایی می توانند به باردار بودن و یا عدم بارداری پی ببرند. یکی از ارزان قیمت ترین روش ها برای پی بردن به بارداری تست بارداری با موبایل است. در این روش می توان با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص , تست بارداری با موبایل را انجام داد. در این مقاله قصد داریم ۵ اپلیکیشن مخصوص تست بارداری را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید درصد احتمال بارداری خود را تخمین بزنید.

معرفی 5 اپلیکیشن تست بارداری

۱. اپلیکیشن تست بارداری فوری

این اپلیکیشن در کافه بازار قابل دانلود است و همچنین برای انجام تست بارداری , راهنمایی های لازم را انجام می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن تمامی راهنمایی های پیش از انجام تست بارداری، روش های انجام تست بارداری خانگی و تمامی روش هایی که با استفاده از آنها میتوان بدون آزمایش به بارداری یا عدم بارداری پی برد، در اختیار افراد قرار داده شده است.

۱. اپلیکیشن تست بارداری فوری

 

۲. اپلیکیشن تست حاملگی

این اپلیکیشن که نسبت به اپلیکیشن قبلی نمره و رتبه بهتری در کافه بازار دارد، با پرسیدن ۱۵ سوال به شما می‌گوید که آیا باردار هستید یا خیر. این اپلیکیشن علاوه بر تست بارداری قابلیت های دیگری نیز دارد، برای مثال اگر بعد از پرسیدن ۱۵ سوال متوجه شوید که باردار هستید، اپلیکیشن با پرسیدن سوالات بیشتر می تواند جنسیت بچه را برای شما مشخص کند.

یکی از مهمترین مزایای این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن های مشابه این است که در یک قسمت مخصوص می توانید با پزشک در ارتباط باشید. در قسمت تماس با پزشک با گذاشتن ایمیل خود می‌توانید سوال خود را مطرح کنید و در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده می شود.

۲. اپلیکیشن تست حاملگی

۳. اپلیکیشن تست بارداری مینت

این اپلیکیشن با در نظر گرفتن روزهای تخمک گذاری شما و روند قاعدگیتان می‌تواند میزان احتمال بارداری در شما را تخمین بزند. بعد از هر رابطه جنسی میتوانید در اپلیکیشن مشاهده کنید که احتمال بارداری شما در این رابطه جنسی چقدر است و به درک درستی از شرایط بدن خود برسید.

اپلیکیشن مینت به ‌نوعی اپلیکیشن پیشگیری از بارداری نیز شناخته شده است. از آنجایی که بعد از انجام هر رابطه جنسی تنها ۷۲ ساعت وقت دارید از قرص اورژانسی استفاده کنید، می‌توانید در ابتدا مشاهده کنید که آیا احتمال بارداری شما در این رابطه زیاد بوده است یا خیر و سپس در صورت بالا بودن احتمال بارداری قرص اورژانسی مصرف کنید.

۳. اپلیکیشن تست بارداری مینت

۴. اپلیکیشن تشخیص بارداری

این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های آموزشی است که با استفاده از آن می توانید در مورد روند و روش های تشخیص بارداری اطلاعات مختلفی به دست بیاورید. این اپلیکیشن به شما اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده از بی بی چک می دهد، به علاوه روش‌های مختلفی برای انجام تست خانگی در اختیار شما قرار می دهد.

در مواردی که شما برخی از علائم حاملگی مانند بزرگ و دردناک شدن پستانها ، پریود نشدن و … را تجربه می‌کنید، اما هنوز برای انجام آزمایش مصمم نیستید، این اپلیکیشن با درمان های خانگی خود به کمک شما می آید و درصد باردار بودن شما را می سنجد.

۴. اپلیکیشن تشخیص بارداری

۵. اپلیکیشن انواع تست های تشخیص بارداری

پنجمین و آخرین اپلیکیشنی که برای تشخیص بارداری می تواند به شما کمک کند , اپلیکیشن انواع تست های تشخیص بارداری است که برای گوشی های اندرویدی تهیه شده است. در این اپلیکیشن روش های خانگی مختلفی برای پی بردن به بارداری و یا عدم بارداری قرار داده شده است. یکی از روش های منحصر به فردی که این اپلیکیشن به افراد معرفی می کند , استفاده از قاصدک برای تشخیص بارداری است.

اگر شما هم در مورد این اپلیکیشن و کارکرد آن سوالات زیادی دارید می توانید با مراجعه به کافه بازار و دانلود اپلیکیشن به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. اپلیکیشن انواع تست های تشخیص بارداری شش هزار کاربر فعال دارد که کارایی بالای این اپلیکیشن را نشان می دهد.

۵. اپلیکیشن انواع تست های تشخیص بارداریبه صورت کلی در این مقاله به ۵ اپلیکیشن برای تشخیص بارداری پرداختیم که با استفاده از آنها می‌توانید علائم اولیه بارداری و میزان احتمال بارداری خود را تشخیص دهید. در پایان این مقاله باید به شما بگوییم که تنها روش قطعی برای پی بردن به بارداری آزمایش دادن است و با استفاده از اپلیکیشن های تست بارداری موبایل تنها می توانید درصد احتمال بارداری را متوجه شوید.

مطلب پیشنهادی

درصد خطای بیبی چک منفی

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی می‌توان استفاده از کیت‌های تشخیص حاملگی یا بیبی چک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *